موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

Memecoins و memestocks: همان دیوانگی ها ، اما اساساً تقسیم شده اند

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۷ ق.ظ

 

توسط جو وایزنتال

در حال حاضر ، همه با دارایی های الگوی رفتاری آشنا هستند.  یادگاری هایی مانند GameStop.  Memocoins مانند Dogecoin.  قطعاً شباهت های زیادی از نظر نحوه انتشار داستان ها و نحوه حرکت قیمت ها بین آنها وجود دارد.

اما کالاهای یادبود و یادداشت های تجاری به روشی کاملاً اساسی متفاوت هستند.  هنگامی که قیمت سهام مانند GameStop به ماه رفت ، تأثیر آن بر فعالیت اصلی شرکت (فروش بازی های ویدیویی در مراکز نوار) ​​تحت تأثیر آن قرار نگرفت.  بنابراین می توانید به طور منطقی در مورد ارزش سهامی که از مبنای اصلی خارج شده اند صحبت کنید.

با memecoin چنین تنشی وجود ندارد.  در واقع ، ممکن است برعکس باشد.  با افزایش قیمت memecoin ، ارزش اصلی آن نیز با آن رشد می کند.  یا حداقل از لحاظ نظری می تواند.  ببینید ، ایجاد ارزهای رمزپایه بسیار پیش پا افتاده است.  هزاران نفر در روز ایجاد می شوند.  چالش این است که آنها را بپذیرید تا کسی بداند که آنها در ازای دریافت خدمات ، سکه ای را قبول می کنند.  به این ترتیب ، با جذب افراد بیشتر به سکه ، افزایش قیمت در واقع منجر به ساخت شبکه می شود و – حداقل از نظر تئوری – سکه را بیشتر قابل استفاده می کند.

افزایش قیمت مزایای دیگری نیز دارد.  از لحاظ تئوری ، شما می توانید در حال حاضر یک معامله Dogecoin 1 میلیون دلاری انجام دهید ، تقریباً هیچ تاثیری روی قیمت ندارد.  براساس Coinmarketcap ، فقط در 24 ساعت گذشته نزدیک به 20 میلیارد دلار Doge معامله شده است.  بنابراین علاوه بر گسترش جهان توسط افرادی که از نظر تئوریک می توانند آن را به عنوان یک معامله بپذیرند ، افزایش قیمت باعث می شود بدون تأثیر بر قیمت ، آن را قابل حمل تر کند.

و بیش از این وجود دارد.  Dogecoin اثبات سکه کار است ، به این معنی که تقریباً با همان مدل بیت کوین استخراج می شود.  ماینرها شبکه را ایمن می کنند.  اما استخراج کنندگان بالقوه منابع (تجهیزات و برق) را فقط برای سکه هایی با ارزش قابل توجه صرف خواهند کرد.  بنابراین قیمت بالاتر همچنین می تواند بازیکنان بیشتری را ترغیب کند که سکه را شروع کنند ، که این امر باعث ایمن تر شدن آن نیز می شود.

بنابراین ، برخلاف Memestock ، می توانید منطقی بگویید که افزایش قیمت به طور بالقوه ارزش اصلی دارایی را افزایش می دهد ، و آن را بیشتر پذیرفته ، نقدینگی تر و ایمن تر می کند.  در مورد memestock هم همین مسئله صدق نمی کند.

البته در جهت مخالف پیش می رود.  سقوط قیمت memecoin ارزش اصلی اساسی را به طریقی کاهش می دهد که در مورد شرکت ها و سهام عدالت واقعاً وجود ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی