موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

در حالی که شوالیه های طلایی وگاس سومین سفر خود را به چهار مرحله نهایی لیگ ملی هاکی در چهار سال گذشته جشن گرفتند ، Dunnville، Ont.، متولد پیتر دبوئر – خود در دوازدهمین دوره از پروژه تورنتو Maple Leafs 1988 – توانست برخی از چشم اندازهای کانادایی را پیدا کند. در مورد ناهنجاری هایی که در حال گسترش شوالیه های طلایی است.

دی بوئر شروع کرد: “پیروزی خیلی سخت است.”  “همه در مورد قهرمانی در جام استنلی صحبت می کنند.  من یک مرد اهل انتاریو هستم ، من از نزدیک تورنتو میپل لیف را تماشا می کنم ، لیف ها من را مجذوب خود کردند ، من همیشه طرفدار حق رای دادن بوده ام … آنها از دور اول چه چیزی بیرون نیاوردند؟  هفده سال؟  و این یک حق رای دادن خوب است ، به خوبی آموزش دیده است.

“این مردان اینجا چیست؟ [in Vegas] بدست آمده غیرواقعی است.  “

از قضا ، این بهمن کلرادو بود که در Done-ville مستقر شد.  آنها روز پنجشنبه 6-3 بازی 6 را از دست دادند و در شش بازی توسط وگاس رفتند.

هر بازی از مرحله پلی آف جام استنلی را بدون کسوف زندگی کنید.  بعلاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات انتخابی NBA پلی آف و موارد دیگر شرکت کنید.

البته Avs در دو بازی اول پیروز شد.  سپس راه رفتن دشوار شد و شوالیه های طلایی چهار پیروزی پیاپی کسب کردند.

تیم Avs که جام قهرمانی ریاست جمهوری را به دست آورد ، دارای یک دروازه بان از کالیبر Vezina بود که به نظر می رسید فهمیده بود چگونه این هاکی را در خط دفاع در این فصل بازی کند ، به راحتی اشتباهات بیشتری نسبت به حریفان خود داشت.

چه چیزی اشتباه پیش رفت؟  آنها به چه چیزی نگاه می کنند که ممکن است به طرز متفاوتی توسعه یابد؟

“چیزهای زیادی وجود دارد.  کاپیتان گابریل لندسکوگ ، که از خطاهای دفاعی خودش چشم پوشی نمی کند ، گفت:  “ما سعی می کنیم در گذشته زندگی نکنیم ، در حال حاضر ، در حال حاضر باقی بمانیم.  اما با قضاوت درباره این مجموعه ، در بازی های 1 و 2 ما راهی برای پیروزی یافتیم که آنها تیم بهتری بودند.  بازی 3 ما اصلا خوب بازی نکردیم … بازی 5 را کنترل کردیم ، سه دور زدیم و آنها هر سه را به ثمر رساندند.

“امشب سخت جنگیدیم و جنگیدیم.  او مدام برمی گردد.  چند ریباند اشتباه می رود ، چند شیفت وقتی که واقعاً درگیر کار نیستیم ، واقعاً متمرکز شده ایم و آنها از آنها استفاده می کنند.  “

اگر هاکی پلی آف یک بازی نوبه به نوبه خود باشد ، اگر یک اشتباه ممکن است هزینه یک بازی هاکی را در بر داشته باشد ، آنگاه بهمن بیش از حد یک سواره نظام برای غلبه بر تیمی عمیق و فرصت طلب مانند وگاس در تاریخ ثبت خواهد شد.

لاندسکوگ که تیمش در دور دوم برای سومین فصل متوالی بازنشسته شد ، گفت: “به عنوان یک گروه ، چیزهای زیادی آموختیم.”  “ما در آینده باید چیزهای زیادی یاد بگیریم.  بله ، ما باید از این چیزها درس بگیریم و ادامه دهیم.  “

ناتان مک کینون ، سوپراستار ناخوشایند که در بازی 6 بسیار عالی ظاهر شد ، گفت: “همیشه سال آینده وجود دارد.” من سال آینده وارد نهمین سال خود می شوم و برنده نمی شوم – بنابراین قطعاً انگیزه دارم.  فقط مکیده  “

کلرادو یک تیم عالی است که سرشار از مهارت است و یک سریال سرگرم کننده عالی بود.  اما Avs بازی خوبی برای موفقیت در پلی آف انجام نمی دهند.  آنها بسیار شل ، بیش از حد احمقانه هستند ، و به همان اندازه که تماشای آن بسیار سرگرم کننده است ، در طول سال بسیار باز است ، زمانی که نمی توانید خوشحال باشید که چهار گل را رد می کنید با دانستن اینکه پنج یا شش گل خواهید زد.

فکر می کنید می دانید پلی آف امسال چگونه پیشرفت خواهد کرد؟  قبل از هر دور ، از دور 1 تا فینال جام استنلی ، برندگان و تعداد بازی های هر سری را پیش بینی کنید و به چند سوال مفید پاسخ دهید.

Avs شانس خونریزی در مهمترین لحظات این سری را داشت ، هرگز نتوانست جلو بیفتد و یا حتی بازی را انجام دهد که در آن حریف بدون هیچ کمکی مجبور به بردن گلهای خود شود.  در پایان ، دفاع وگاس با پیوستن مردی مانند نیک هولدن و چسبیدن به او ، قدرتمندتر و قابل اعتمادتر بود ، در حالی که نه پاتریک نمت و نه ساموئل ژیرارد (منهای 4 پنجشنبه) در این سریال برتری نداشتند.

تیم شایسته قهرمانی پس از پیروزی 2-0 ، چهار بار متوالی سرفه نکرد ، متأسفم.

“فکر نمی کنم شخصی در دنیای هاکی وجود داشته باشد که وقتی ما 2-0 می شدیم ، فکر می کردیم امشب پس از شش این کار را تمام خواهیم کرد.  دی بوئر گفت: “این واقعی بود.”  “ما فقط جلوی سر و صدا را گرفتیم و به محل کار خود رفتیم.  خراشیده شده و خراشیده شده و راهی پیدا کرده است.

“ما تیمی را شکست داده ایم که احتمالاً بهترین تحلیل در 10 سال گذشته را داشته است.  افراد تیم کاپ استنلی را برای پیش فصل ، در طول فصل و مطمئناً پس از عبور از دور اول تحویل دادند.  “

امروز معلوم شد که مک کینون بخشی از این آمار است: در چهار فصل گذشته ، 12 نامزد نهایی تروفی هارت فقط در دو مرحله پلی آف پیروز شده اند.

او به شما می گوید که این ورزش به چه چیزهایی نیاز دارد و فرمول به چیزهای فراتر از یک تیم عالی از یک فصل عادی نیز نیاز دارد.  بازی بعد از فصل تغییر می کند و پیروزی در پلی آف به شرکت کنندگان خیلی بیشتری نسبت به برنده شدن در فصل عادی نیاز دارد.

لاندسکوگ شکایت کرد: “حاشیه خطا در این زمان از سال بسیار ناچیز است.”

مک کینون گفت: “ما در بسیاری از رده های امسال بهترین تیم دفاعی لیگ بودیم.”  “آنها بیش از ما مجلل نیستند.”  ما در اتاق رختکن رزمندگان زیادی داریم.  “

با این حال ، چیزی وجود دارد که تیم بلند مدت چهار تیم نهایی دارد و پلی آف طولانی مدت نیز شرکت نکرده است.  چیزی در DNA این تیم وگاس که به او اجازه می دهد برنده شود و چیزی در رگهای بهمن که اجازه می دهد خون آنها ریخته شود.

دبوئر گفت: “ما مجموع قطعات خود هستیم.”  “ما فوق ستاره آنها را نداریم.”

آیا می شنوی ، افرا لیفز؟  ادمونتون روغنی؟

مجموع قطعات آنها

این فرمول برنده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی