موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

نیویورک (AP) – در Walmart ، با سفید کردن ماسک توسط مشتریان ، فروش سفید کننده دندان افزایش یافت.  اینها اشیا for برای سفر هستند.  میسی می گوید لباس ها برای موارد خاص مانند لباس های مجلسی و چمدان ، لباس مردانه و صندل های شیک در حال افزایش است.

خریدارانی که اخیراً واکسینه شده اند خانه های خود را ترک می کنند و دوباره بیرون می آیند ، و این ، همراه با مشوق های محرک دولت ، به افزایش نتایج مالی سه ماهه اول برای خرده فروشان بزرگ Walmart و Macy’s کمک می کند.  آنها از اولین کسانی بودند که اطلاعات مربوط به دوره بهار را منتشر کردند.  Walmart ، بزرگترین خرده فروش کشور ، چشم انداز سالانه سود هر سهم خود را افزایش داد ، در حالی که Macy’s با کمال تعجب به ستون درآمد بازگشت و هدایت خود را برای کل سال 2021 افزایش داد.

مدیر عامل Walmart داگ مکمیلان گفت: “خوش بینی ما نسبت به ابتدای سال بیشتر است.”  “در ایالات متحده ، مشتریان بدیهی است که می خواهند بیرون بروند و خرید کنند.”

جف ژنت ، مدیر عامل شرکت میسی ، روز سه شنبه به تحلیلگران گفت که خریداران جسارت بیشتری برای خرید دارند.

ژنت گفت: “بدیهی است مشتری ما آماده حرکت است.”  “ما این را به عنوان پاپ کوتاه مدت نمی دانیم.”

هوم دپو ، بزرگترین زنجیره بهبود خانه در کشور ، همچنین در روز سه شنبه نتایج فوق العاده ای ارائه داد که نشان می دهد بازار مسکن شارژ شده همچنان به پر نگه داشتن راهروها ادامه می دهد.  این شرکت مستقر در آتلانتا فروش بیش از انتظار وال استریت را گزارش داد.

نتایج کلی مثبت ، فال خوبی برای خرده فروشان بزرگ است که قصد دارند نتایج خود را طی چند روز آینده گزارش دهند.  در اوج یافته های همه گیر ، به والمارت و هوم دپو حق باز ماندن داده شد ، در حالی که خرده فروشان ناچیز مانند میسی مجبور به بستن موقت شدند و ضربه ای ویرانگر به تجارت وارد کردند.  این به افزایش غلبه زنجیرهای بزرگ جعبه کمک کرد.

نتایج روز سه شنبه نشان می دهد که در حال حاضر ، والمارت و هوم دپو می توانند فروش بالایی را حفظ کنند ، حتی با کاهش بیماری همه گیر.  Walmart به عنوان یک منبع نجات برای خریدارانی که شربت خانه های خود را با مواد غذایی و وسایل اساسی خانه پر می کنند ، عمل می کند ، در حالی که Home Depot از مزایای خریداران بسته به دلیل بهبود خریدهای منازل برخوردار است.  بازگشت خوب میسی برای سایر فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای ویژه اخبار دلگرم کننده ای است که نشان می دهد مشتریان برای خرید لباس آماده شده اند ، مشاغلی که در این زمینه تخلیه شده است.

البته خرده فروشان با چالش های زیادی روبرو هستند ، به ویژه کمبود کارگران اصلی ، اگرچه نرخ بیکاری همچنان بالا است.  اکنون بسیاری از شرکت ها مجبورند مزایای بیشتری ارائه دهند یا دستمزد ساعتی را افزایش دهند.  همچنین ممکن است با افزایش هزینه های غذا ، خریداران از بازار خارج شوند.  و Walmart و سایر تخفیفان همچنان با رقابت فزاینده ای از بازی آنلاین آمازون روبرو هستند.

تاکنون نتایج معامله گران سنتی خوش بینی را در بین سرمایه گذاران حفظ کرده است.

در Walmart ، فروش در فروشگاه هایی که حداقل یک سال از فعالیت آنها گذشته است 6 درصد افزایش یافته است که از رشد 8.6 درصدی در سه ماهه چهارم مالی آهسته است ، اما بهتر از جهش 10 درصدی سال گذشته است.  شرکت مستقر در بنتونویل ، آرکانزاس نیز گفت که معاملات در فروشگاه های آن برای اولین بار در یک سال گذشته افزایش یافته است.  فروش آنلاین والمارت از 69٪ در سه ماهه چهارم 37٪ افزایش یافته است.

Walmart هزینه های خود را 14 میلیارد دلار افزایش داد تا شبکه توزیع خود را تسریع کند و در ماه فوریه گفت که میانگین دستمزد ساعتی خود را به بیش از 15 دلار در ساعت می رساند ، که 1 دلار افزایش می یابد.  آمازون و تارگت هم اکنون دستمزد ساعتی خود را به 15 دلار برای همه کارگران افزایش داده اند.

در سه ماهه منتهی به 30 آوریل درآمد خالص سه ماهه اول به 2.73 میلیارد دلار یا 97 سنت در هر سهم کاهش یافت.  طبق گزارش FactSet ، سود تعدیل شده 1.69 دلار برای هر سهم بود که میانگین تحلیلگران 1.21 دلار برای هر سهم را شکست داد.

فروش 2.6٪ افزایش یافت و به 137.16 میلیارد دلار رسید.  انتظار تحلیلگران 132.16 میلیارد دلار بود.

والمارت گفت که او اکنون انتظار دارد سود با تک رقمی بالا افزایش یابد.  در اوایل ، این شرکت کاهش جزئی سود را برای سال پیش بینی کرد.

تحلیلگران معتقدند که ثبت نام برای Walmart Plus ، برنامه عضویت با هزینه 98 دلار در سال یا 12.95 دلار در ماه ، به تأخیر می افتد.  خرده فروش امیدوار است که بتواند رقیب بزرگی برای برنامه حمل و نقل رایگان juggernaut Prime آمازون باشد.  Walmart Plus 160،000 مورد تحویل داده شده در همان روز ، تخفیف سوخت در پمپ بنزین های منتخب و امکان خرید در فروشگاه های Walmart را بدون نیاز به انتظار در یک رجیستری ، در اختیار اعضا قرار می دهد.

با این حال ، مکمیلان به تحلیلگران گفت که اکنون تمرکز روی کیفیت تجربه است ، نه کمیت.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

میسی اعلام کرد سود خالص پس از ضررهای هنگفت در مدت مشابه سال گذشته به 103 میلیون دلار رسیده است.  به ازای هر سهم ، درآمد خالص شرکت در نیویورک 32 سنت بود یا در صورت حذف هزینه های یکبار مصرف ، 39 سنت بود.  بر اساس مطالعه انجام شده توسط Zacks Investment Research ، وال استریت به دنبال خسارت حدود 41 سنت در هر سهم بود.

درآمد 4.71 میلیارد دلار نیز بیش از پیش بینی تحلیلگران بود.

میسی انتظار دارد درآمد سالانه در بازه 2173/2 تا 22/23 میلیارد دلار در مقایسه با پیش بینی های قبلی 19/75 تا 20،75 میلیارد دلار باشد.

به گفته ساکس ، فروش انبارهای خانگی به 37.5 میلیارد دلار رسید که 32.7 درصد بیشتر از همان سال است ، به مراتب بهتر از تخمین تحلیلگران 34.88 میلیارد دلار است.

فروش در فروشگاه ها ، حداقل به مدت یک سال باز ، شاخص مهم سلامت تاجر ، 31٪ جهش داشت.  در ایالات متحده ، این فروش 29.9٪ افزایش یافته است.

درآمد هوم دپو تقریباً دو برابر شد و به 4.1 میلیارد دلار یا 3.86 دلار برای هر سهم رسید.  وال استریت انتظار 3.04 دلار برای هر سهم را دارد.

در پایان معاملات صبح روز سه شنبه ، سهام Macy’s 26 سنت یا بیش از 1 درصد افزایش یافت و به 19.44 دلار در هر سهم رسید.  سهام Walmart با افزایش تقریبا 4٪ یا معادل 5.37 دلار به 144.78 دلار رسید.  سهام Home Depot با 1.43 دلار کاهش به 318.50 دلار رسید.

___

میشل چاپمن ، نویسنده AP ، در این گزارش همکاری داشت.

_____

Anne d’Inocenzio را دنبال کنید: http://twitter.com/ADInnocenzio

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۴۴
محمد قاسسسمی

 

جایگزینی قالب سه بازی فعلی با یک سیستم رتبه بندی از بهترین 5 مورد ، توسط فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) طی AGM خود در روز شنبه به رأی گذاشته می شود.  (اخبار بدمینتون بیشتر)

هیئت حاکمه بازی ، به رهبری رئیس جمهور پول ، اریک هویر لارسن ، برای اولین بار ایده را در سال 2014 مطرح کرد ، اما پشتیبانی نشد.

سیستم 11×5 که مورد انتقاد بازیکنان و مربیان قرار گرفت ، در مجمع عمومی سال گذشته نتوانست رای کافی کسب کند.

این بار ، یک پیشنهاد مشترک برای “اصلاح قوانین بدمینتون مربوط به سیستم امتیازدهی” از بدمینتون اندونزی و بدمینتون مالدیو ارائه شد و توسط بدمینتون آسیا و انجمن هایی از کره و چین تایپه ارائه شد.

BWF روز سه شنبه گفت: “یکی از موضوعات اصلی که عضویت در آن رأی خواهد داد ، پیشنهاد … اصلاح قوانین بدمینتون مربوط به سیستم رتبه بندی است.”

“شورای BWF تصمیم گرفته است حمایت خود را از این پیشنهاد ابراز کند ، زیرا با اهداف برنامه استراتژیک BWF 2020-2024 مطابقت دارد …”

مطابق برنامه استراتژیک BWF ، این شرکت می خواهد “عناصر جدید و ابتکاری بازی را برای اطمینان از پیشرفت در طول زمان و تحریک ، تعامل و بهبود طرفداران جهانی از طریق اجرای الهام بخش از رویدادهای کلاس جهانی در خود جای دهد.”

“تغییرات مرتبط از نظر تغییر لبه ها و بازی مداوم” نیز در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

با این حال ، BWF به صراحت گفته است که “این تنها پس از بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 معرفی خواهد شد.”

سرمربی هند Pulela Gopichand و مربی سابق و مدیر فعلی آکادمی بدمینتون آکادمی Prakash Paducone (PPBA) ویمال کومار از سیستم فعلی 21×3 پشتیبانی کردند که برای کسب حداقل 42 امتیاز به یک بازیکن نیاز دارد.

با این حال ، هیئت مدیره BWF پیشنهادی را برای سیستم جدید امتیازدهی در مارس 2014 تنظیم کرد ، زیرا “احساس می کرد مسابقات طولانی تر می شوند در حالی که شاتل برای دوره های بسیار کوتاه تر از قبل بازی می کرد.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۴۱
محمد قاسسسمی

 

دهلی نو: علی رغم پاسخ خاموش خیابان دلال به شماره های مارس ، تحلیلگران گفتند که شماره اپراتورهای مخابراتی تا حد زیادی یکسان است و آنها از Ebitda پایدار و بدون افزایش تعرفه ای به غیر از اضافه کردن مشترکان با کیفیت 4G ، ظرفیت شبکه عالی و رشد در مشاغل خانگی استقبال می کنند.

در حالی که پیش بینی درآمد اپراتور مخابراتی اندکی کاهش یافته است ، تحلیلگران نسبت به افزایش سهم بازار خوشبین هستند و اهداف قیمتی را تا 750 روپیه تعیین کرده اند که حاکی از رشد احتمالی سهام 39٪ است.

در میان شرکت های کارگزاری جهانی ، Citi رتبه “خرید” سهام را با قیمت هدف 685 روپیه حفظ می کند ، زیرا انتظار دارد این شرکت همچنان سهام بازار را بدست آورد.  وی با اشاره به اینکه سهام در چند ماه گذشته باقی مانده است ، گفت: ارزیابی ها برای سهام منطقی است.

Macquarie ، که دارای امتیاز “بهتر” نسبت به سهام است ، حرکت برای سه ماهه مارس “خوب” یافت.  به گفته وی ، تأثیر بر Arpu عمدتا به دلیل لغو IUC است.  این سهام بر اساس 8.1 برابر FY23 EV / Ebitda سهام با ارزش هدف 747 روپیه را پیدا می کند.

این سناریو 2.26٪ سقوط کرد و به سطح 537 روپیه رسید در یک جلسه غیرعادی قوی برای خیابان دلال در روز سه شنبه.  روز دوشنبه 2٪ سقوط کرده بود و اکنون برای پنج جلسه متوالی در حال سقوط است.

روز دوشنبه ، Airtel از کاهش سه ماهه 11.1 درصدی سود خالص تلفیقی خود به 759.20 روپیه خبر داد که بسیار کمتر از پیش بینی تحلیلگران است.  این حذف در نهایت صورت می گیرد ، اگرچه این شرکت سود استثنایی 440 کرون را برای سه ماهه اعلام کرد و درآمد دیگر را تقریباً دو برابر کرد و به 83.9 کرون رسید.

درآمد عملیاتی تلفیقی با 3 درصد کاهش در سه ماهه گذشته به 25747.3 کرون رسیده است.

میانگین درآمد مصرف کننده این شرکت (ARPU) در هند در سه ماهه گذشته با نزدیک به 13 درصد کاهش به 145 روپیه برای هر کاربر نسبت به بالاترین رقم سه ساله 166 ریالی در سه ماهه قبل رسیده است.  کاهش ARPU عمدتا به دلیل لغو هزینه های استفاده از اتصالات از 1 ژانویه است.

تعداد مشتری اپراتور ارتباطات از راه دور در هند طی سه ماهه با افزایش 4.2٪ به صورت سه ماهه به 350.3 میلیون نفر رسیده است.

گلدمن ساکس گفت که بازار سناریوی “توزیع مجدد سهم بازار” را دست کم گرفته و معتقد است که یکی از این دو نتیجه – افزایش تعرفه ها یا توزیع مجدد سهم بازار – در آینده نزدیک بسیار محتمل است.  شرکت کارگزاری برای خرید سهام با قیمت هدف 665 روپیه رتبه بندی را حفظ می کند.

“بهارتی طیف وسیعی از نتایج را با اضافه شدن مشترکان بیش از حد انتظار گزارش کرد ، اما این با Arpu کمی ضعیف تر جبران شد.  با این حال ، این عملکرد همچنان بهتر از رقبای خود عمل می کند ، در حالی که سهم بازار این شرکت در 5 چهارماهه گذشته 390 بیت بر ثانیه بیشتر است.  اگرچه ما به دلیل Covid-19 (تعدیل در افزونه های مشترک) و رقابت ، انتظار موانع درآمد کوتاه مدت را داریم ، اما پیش بینی می کنیم تجارت بی سیم Bharti 20 درصد به علاوه درآمد و رشد Ebitda را برای دو سال آینده تأمین کند. ”

CLSA همچنین برای سهام با هدف 730 روپیه مثبت است.  برای این دلال ، درآمد حاصل از سه ماهه مارس بیش از پیش بینی ها بود.  وی خاطرنشان کرد که فروش در هند ، خالص از IUC ، به طور پیوسته 4 درصد افزایش یافته است.  در این گزارش آمده است: “نفوذ 4G توسط بهارتی از 56٪ مشترکان خود باعث رشد است.”

مدیریت این شرکت روز سه شنبه ساعت 14:30 IST میزبان یک کنفرانس است.  UBS گفت که نظر مدیریت را در مورد تأثیر احتمالی موج دوم Covid-19 ، چشم انداز کلی رقابت موبایل و موضوعاتی مانند حداقل تعرفه ها و مناقصه های طیف 5G بررسی می کند.  وی گفت که او همچنین بر “تسطیح Arpus” و تأثیر بالقوه پیشنهادهای رایگان اخیر ارائه شده توسط همه شرکت های ارتباط از راه دور به عنوان بخشی از تسریع بیماری همه گیر تمرکز خواهد کرد.

“به طور کلی ، یک مجموعه نتایج سالم ، با بهارتی در اکثر شاخص ها از Jio عملکرد بهتری دارد. تأثیر موج دوم Covid-19 بر روی افزونه های مشترک و ARPU ، نظارت کلیدی برای آینده خواهد بود. ما اخیراً این بخش را به طور کامل تجزیه و تحلیل کرده ایم ، UBS گفت ، و ما معتقدیم که بهارتی “ما در بخش خوبی قرار داریم. ما رتبه” خرید “را با هدف قیمت 665 Rs حفظ می کنیم.

“تهیه بهاری ، شامل اجاره ، طیف بدهی و درآمد ناخالص تعدیل شده (AGR) ، 3 برابر راحت است (2.5 برابر قبل از AGR). درخواست بهارتی در SC برای خطاهای جستجوی DoT AGR در انتظار راه حل است. Bharti FY21 Capex 3.3 میلیارد دلار و رایگان است جریان وجوه نقد دو برابر شده و به 3 میلیارد دلار رسیده است. ”CLSA به نقل از CY23 پیش بینی رشد 17 درصدی Ebitda تلفیقی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۴۴
محمد قاسسسمی

 

الیاس لیندولم برنده وقت اضافه شد در حالی که شعله های کالگری یکشنبه شب در یک بازی نسبتاً بی معنی برای هر دو تیم به پیروزی هیجان انگیز 6-5 مقابل ونکوور کانوکس رسید.

آندرو مانگیاپان با دو بازیکن جاش لیوو ، میلان لوسیچ و متیو تاکاچوک در آیین نامه کلگری (25-26-3) گلزنی کردند که با بدست آوردن بیست و یکمین پیروزی 30 سیو از ژاکوب مارکستروم دریافت کرد.

بروک بویسر با دو تراویس هامونیک ، تایلر گراوک و جی تی میلر دروازه بان ونکوور را پیدا کرد (22-28-4) که در دوره سوم چهار گل بی پاسخ به ثمر رساند تا وقت اضافه را تحمیل کند.

کوین هیوز سه گل به ثمر رساند ، میلر دو دستیار اضافه کرد و برادن هولتبی در شکست 30 شوت را متوقف کرد.

این بازی معنی چندانی نداشت ، زیرا Canucks و Flames قبلاً از مرحله پلی آف حذف شده بودند.  آنها برای پایان دادن به فصل عادی دو بار دیگر مقابل یکدیگر قرار می گیرند.  در همین حال ، چندین بازی بعد از فصل در جاهای دیگر لیگ آغاز شده است.

همپوشانی به دلیل به تعویق افتادن بازی های Canucks در اوایل سال جاری است ، پس از شیوع COVID-19 از تیم ونکوور و برنامه آنها برای سه هفته متوقف شد.

تماشا کنید |  مروری بر مرحله پلی آف بخش شمال:

قدیمی ترین رقابت هاکی راند 1 را در بخش کل کانادا برجسته می کند. 3:08

بعد از یک دوره دوم که آنها سخت جنگیدند ، کانوکس در سومین تیم کاملا متفاوت به نظر می رسید و چهار بار 18 شوت زد تا وقت اضافه را تحمیل کند.

با نتیجه 5-1 ، ونکوور برای یک بازی پشت سر هم قدرتمند گلزنی کرد و گراوک در 2:30 قبل از بوئزر 5-3 در 7:47 گل اول را زد.

میلر با یک مسابقه کوتاه در ساعت 11:28 میزبان را به یک گل رساند و بوئزر با بازگشت 2:02 از ساعت برگشت ، ضربه الکساندر ادلر را از روی نقطه کج کرد.

وقتی شوت او از تیر افقی به صدا در آمد ، بوئزر تقریباً آن را برای کاناکس در OT بدست آورد.  لحظاتی بعد بازی لیندولم بازی را به پایان رساند که پاس سانترک او از جلو در 3:24 از Edler به بیرون آمد.

کلگری در این فصل برابر Kanux 6-2 است.

بازی غرور به قدری واضح بود که می تواند شعله های آتش را زود برانگیزد.

لوو ساعت 9:30 در چارچوب آغازین کالگری را جلو انداخت.  او که از نیمکت بیرون آمده بود ، در وسط یخ پرواز کرد ، یک پاس نرم از جونا گادوویچ روی خط آبی را مهار کرد ، تندرست را تنظیم کرد و هولتبی را با ضربه عقب کتک زد.  گادوویچ اولین بازی خود در NHL را انجام داد.

کلگری در این فصل وقتی گل اول بازی را به ثمر رساند به 19-5-2 بهبود یافت.

شعله های آتش در دور دوم با سه گل در دقیقه 2:17 مسابقه را در اختیار گرفتند.

اسکیت روی بال یک مرد عجیب و غریب ، لوو جبهه را انداخت جلو و در ساعت 5:48 از اسکیت های لوسیچ و در گذشته هولتبی بیرون آمد.

Tkachuk در دقیقه 7:17 نتیجه را برای میهمان 3-0 رقم زد ، وقتی شوت از دست رفته او از پشت صفحه به بیرون رفت و کاملاً بر روی عصای خود به دلیل ریکوش خود فرود آمد.  هولتبی تلاش کرد تا گربه را دور کند ، اما او آنرا دمید.

کلگری برتری خود را بیشتر کرد وقتی که Mangiapane یک پاس از افتادن اسکیت باز Dillon Dube قبل از شکست دادن آن مقابل دروازه بان Canucks گرفت.

ونکوور در نیم فصل دوم در ساعت 13:21 هیئت مدیره را به دست گرفت ، اما مانگیاپان در یک بازی پیش بینی شده در برابر یک پیروزی تهاجمی ، 42 گل برتری چهار برابری را به دست آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۴۰
محمد قاسسسمی

 

اتلتیکو مادرید در اولین قهرمانی خود در لالیگا در فصل 14-2013 قرار دارد.  و این می تواند امشب رخ دهد اگر آنها مقابل اوساسونا واندا متروپولیتانو و جوانان شهر و رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی به اتلتیک بیلبائو برنده شوند.  (اخبار بیشتر فوتبال)

این یک چشم انداز هیجان انگیز برای هر دو ورزشکار و اروگوئه ای معروف است که مدیر دیگو سیمئونه گفت آنها به یک دلیل واضح وارد منطقه “لوئیس سوارز” می شوند.  سوارز با وجود تمام تجربه و طلاق شدید خود در بارسلونا ، مصمم است ثابت کند که اشتباه می کنند.

بخوانید: آخرین روز آخر لالیگا – پخش مستقیم

تمرکز مطمئناً روی سوارز است که بعد از فصل 20-2020 بارسلونا را ترک کرد.  سرمربی سابق لیورپول اکنون با رنگ های مختلف آماده یک جام دیگر است.  بله ، آرزوی موفقیت پس از انتقال به پایتخت توسط کسانی که آن را وضعیت زوال اعلام کردند ، دامن زد.  و به احتمال زیاد او آخرین بار خواهد خندید.

همچنین بخوانید: بارسلونا مقابل سلتا ویگو – پخش جریانی مستقیم

ورزشکاران برای شکست دادن اوساسونا که 8 بازی از 10 بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل لوس روژیبلانکوس را از دست داده است ، علاقه های زیادی دارند.  و این چشم انداز انگیزه بیشتری به ورزشکاران می بخشد ، زیرا فصل لالیگا وارد آخرین بازی خود می شود.  آنها در آخرین روز با برتری دو امتیازی رئال در بالای جدول امتیازات لالیگا بازی می کنند.  همه آنها برای پیروزی نیاز دارند.

همچنین بخوانید: Athletic Bilbao vs Real Madrid – جریان مستقیم

اگر آنها در بازی برابر جگوبا آراستاته ادعای سه امتیاز کنند و لوس بلانکوس در بازی ای که همزمان شروع می شود نتواند اتلتیک بیلبائو را شکست دهد ، اتلتیکو با بازی باقیمانده قهرمان می شود.

برای اوساسونا ، پیروزی در برابر علاقه مندی های عنوان ، روحیه بسیار بزرگی را به همراه خواهد داشت ، حتی اگر آنها در رزرو کرسی اروپا موفق نشوند.  آنها با 44 امتیاز و در جایگاه یازدهم وارد مسابقه می شوند.

جزئیات مسابقه و برنامه تلویزیونی

تطابق دارد: بازی لالیگا بین اتلتیکو مادرید و اوساسوناتاریخ: 16 مه (یکشنبه) 2021زمان: 22:00 IST / به وقت محلی – 18:30محل: ورزشگاه واندا متروپولیتانو ، مادرید ، اسپانیا

کانال تلویزیون: در هند موجود نیستپخش زنده بصورت آنلاین: تماشای فیس بوک

احتمالاً XI

اتلتیکو مادرید: ابر؛  ساویچ ، خیمنز ، هرموسو ؛  تریپیر ، یورنته ، کوکه ، سائول ، کاراسکو  کره ، سوارز.

اوساسونا: هررا؛  رونکالیا ، دی. گارسیا ، هرناندز ، کروز ؛  بارها ، تورو ، مونکایولا ، آر. گارسیا ؛  برجها  بودیمیر

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۴۱
محمد قاسسسمی

 

بالتیمور (مایکروسافت) – سرمربی قهرمان Preakness ، رومبائر ، مایکل مک کارتی ، به سختی لابی کرد تا اسب نر را وارد دربی کنتاکی کند.

صاحبان اسب ، دایان و جان فرادکین فقط فکر نمی کردند این حرکت درستی باشد.  در عوض ، آنها می خواستند به مرحله دوم تاج سه گانه اشاره کنند.  هیچ کس نمی داند که اگر به رومباور اجازه داده می شد به چرچیل داونز برود ، چه اتفاقی می افتاد.

در پیملیکو روز شنبه ، ضربه 11-1 به موقع به ثمر رسید.  رومبوئر از پشت وارد میدان شد تا Preakness را با کششی تکان دهنده که او را از Midnight Bourbon و Medina Spirit ، اسب آموزش دیده باب بافرت عبور می داد ، بدست آورد که پس از پیروزی در دربی کنتاکی ، آزمایش استروئید مثبت شد.

مک کارتی با صدایی خفه از احساس گفت: “این فقط به شما نشان می دهد که بازیکنان کوچک بازی نیز می توانند موفق باشند.”

این اولین حضور او در Triple Crown بود ، چه رسد به یک برنده.  این مسئله در مورد فردکینز نیز صادق است ، که معمولاً اسبهایی را که نگهداری می کنند بجای مسابقه با آنها می فروشد.

و این اولین باری بود که من برای اولین بار از طریق یک اسب تاج سه گانه برای سوارکار فرانسوی Flavien Pratt از سیمها عبور کردم – اگرچه او در سال 2019 پس از رسیدن به مقام دوم با یک خانه طولانی مدت در پشت Maximum Security ، موفق به کسب دربی کنتاکی شد که رد صلاحیت شد.

پرات در وهله اول درباره این نتیجه گفت: “البته بسیار متفاوت است.”

رومبائر در یک شب ابری در یک دقیقه ابری و در عرض 53.62 ثانیه مسیر 1 1/16 مایل را طی کرد تا 3/2 طول از Midnight Bourbon عبور کند که با شانس 3-1 آغاز شد.  رومباور 25.60 دلار برای پیروزی پرداخت کرد.

مک کارتی گفت: “او تسلیم نمی شود.”  “او امروز مرا به ظاهر هوشمند نشان داد.”

قبل از اینکه جمعیت به 1000 تماشاگر برسد به جای 100000 تماشاگر معمولی – یک سال بعد از اینکه همه طرفداران ممنوع شدند و این رویداد برگزار شد ، Medina Spirit پس از پیوستن به مسابقه به عنوان یک علاقه 2-1 و جلو افتادن در مقابل جمعیت ، دو طول دیگر عقب بود. به دلیل همه گیری ویروس کرونا از ماه مه به اکتبر منتقل شد.

داستان ادامه دارد

پس از آن یکی از اولین کسانی که مک کارتی را تبریک گفت ، مربی او تاد پلتچر ، هفت بار مربی سال گرفتگی بود که رکورد شغلی Preakness وی با کسب مقام ششم در افتخار بی حد و حصر در یک زمین 10 اسب به 0 تا 10 سقوط کرد.

وی افزود: “همه آنچه که ما انجام می دهیم نوعی کانال است از طریق آنچه که من در آنجا کار می کردم انجام می دادیم.  مک کارتی به پلچر گفت: “من همیشه سعی می کنم به چیزی مثل او رجوع کنم.”  “باور عجیب و غریب این است که من برنده چیزی شدم که او نبرد. من مطمئن هستم که این مدت زیادی دوام نخواهد آورد ، اما برای من این به معنای جهان است.  “

حال س Theال این است که آیا رومبائر طی سه هفته برای مرحله نهایی تاج سه گانه راهی بلمونت می شود یا خیر.

یک بار دیگر ، ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد: مک کارتی می خواهد برود.  صدای Fradkins به مراتب کمتر قانع می شد که این اقدامی درست است.

جان فرادکین گفت: “من می گویم این یک فرصت است ، اما این احتمالاً کمی کمتر از دویدن مثل یک سوم خوب است.”

وی گفتگوهای خود با مک کارتی در مورد دربی کنتاکی را کاملاً داغ توصیف کرد.

مالک گفت: “من می توانم درک کنم که چرا مایکل می خواست بدود ، اما فکر می کنم او می تواند درک کند که چرا من نمی خواستم او بدود.”  “گاهی اوقات برخوردی رخ خواهد داد ، زیرا من از زاویه کامل نقص به آن نزدیک می شوم و من سوار نیستم – همانطور که می بینید وقتی این اسب را به حلقه برنده می رساندم.  نمی دانستم چه کار می کنم.  “

اما آیا شما گزینه دوم را برای جستجوی گل رز در نظر گرفته اید؟

پاسخ جان فرادکین سریع آمد: “هیچکدام”.

سپس دایان فرادکین به شوخی گفت: “ما در دربی واقعی ال کامینو پیروز شدیم.  این دربی ما بود.  “

___

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۴
محمد قاسسسمی

 

آتلانتا – بوگدان بوگدانوویچ 27 امتیاز کسب کرد ، تری یانگ 18 امتیاز به دست آورد و تیم های آتلانتا هاوکس پنجشنبه شب با نتیجه 116 بر 93 اورلاندو مجیک را شکست دادند تا سومین پیروزی متوالی خود را کسب کنند.

کلینت کاپلا یک روز پس از کسب اولین مقام خود در پلی آف 17-2016 ، 14 امتیاز و 14 ریباند برای تیم هاوک اضافه کرد.  آتلانتا 10 بازی طولانی ترین پیروزی فعال در خانه در NBA را دارد و 18 برد از 20 مسابقه آخر خود را در State Farm Arena کسب کرده است.

با شروع شب در جایگاه چهارم کنفرانس شرقی با بقیه بازی ، هاوکس از اول مارس – وقتی نیت ماکمیلان به عنوان سرمربی موقت فعالیت کرد – به 26-11 رسید – بالاترین برد در شرق برای آن دوره.

آتلانتا در جایگاه 3 برای جان کالینز با نتیجه 81-55 پیش افتاد و در نیمه دوم مجیک هرگز به عدد 17 نرسید.  اختلاف در پرتاب های آزاد بوگدانوویچ در اواسط سوم به 30 رسید و با رسیدن به چهارم به 22 رسید.

هاوکس که در هفت بازی گذشته برای ششمین بار به پیروزی رسید ، در کوارتر چهارم به استراحت بازیکنان خود پرداخت.

آر جی همپتون با 15 امتیاز پیشروی مجیک بود.

بوگدانوویچ از زمین 9 به 12 ، 4 در 7 از 3 بود.

خانه شیرین خانه

وقتی فرماندهی لوید پیرس اخراجی را به دست گرفت ، ماکمیلان اهمیت پیروزی در خانه را کاهش داد.

ماکمیلان قبل از مسابقه گفت: “این چالش برای تیم بود که من مسئولیت این کار را به دست گرفتم که ما مجبوریم این حریف سخت را بیاوریم و در خانه بازی کنیم.”  “پسران ما موفق به انجام این کار شدند.”

مشاوره ها

سحر و جادو: اورلاندو پنج بار پشت سر هم سقوط کرد و به 21-49 سقوط کرد.  … جادو 10-24 در راه است.  … C Mo Bamba دومین بازی متوالی خود را به دلیل بیماری از دست داد.

هاوکس: بوگدانوویچ (درد استخوان راست) ، کاپلا (درد پاشنه راست) و اف دانیلو گالیناری (کمردرد) قبل از بازی مشکوک بودند.  بوگدانوویچ و کاپلا شروع کردند و گالیناری در 24 دقیقه 10 امتیاز گرفت.  … یانگ به احتمال زیاد قبل از بازی با درد از ناحیه ران راست همراه بود.  … بالاترین سطح شغلی قبلی بوگدانوویچ ، 20 امتیاز یا بیشتر ، سال گذشته با ساکرامنتو در 17 سال تعیین شده بود … کاپلا ، رهبر بازگشتی NBA ، در نیمه اول 13 هیئت مدیره داشت.

داستان ادامه دارد

دنبال می کند

سحر و جادو: جمعه به فیلادلفیا سفر کنید.

هاوکس: میزبان هوستون در روز یکشنبه.

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۴۷
محمد قاسسسمی

 

Airbnb روز پنجشنبه گفت که با ادامه سرکوب سفرهای همه گیر ، سفر در سه ماهه اول سه برابر شده و به 1.17 میلیارد دلار رسیده است ، اما درآمد بیش از مدت مشابه در سال 2019 است.

مشاغل اشتراکی در خانه در نامه ای به سهامداران گفته است که سفرها شروع به بازگشت می کنند ، “و ما انتظار داریم سفر بر خلاف آنچه قبلاً دیده ایم برگردد.”

هنوز Airbnb نگرانی خود را در مورد محدودیت سفر و قفل در اروپا ، بازار اصلی اجاره های تابستان اعلام کرده است.  این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو گفت که خیلی زود است که پیش بینی کنیم آیا روند بهبود سفر در نیمه دوم سال ادامه خواهد داشت یا خیر.

محدودیت های همه گیر باعث کاهش درآمد Airbnb به ویژه در اروپا می شود.  این شرکت متوجه تقاضای فزاینده ای برای سفر در ایالات متحده شده است ، اما علاقه خاصی به اجاره سواحل و استراحتگاه های کوهستانی دارد.

نتایج سه ماهه اول Airbnb تحت تأثیر خسارات مربوط به بازپرداخت بدهی و تعدیل ارزش ضمانت نامه های صادر شده در رابطه با وام قرار گرفت.

بر اساس مطالعه FactSet در میان 27 تحلیلگر ، وال استریت انتظار دارد 1.07 دلار برای هر سهم تعدیل شود.

درآمد Airbnb نسبت به سال گذشته 5٪ و در مقایسه با سه ماهه مشابه سال 2019 6٪ رشد کرده و به 887 میلیون دلار رسیده است.  این بیش از پیش بینی 721 میلیون دلار تحلیلگران بود.

Airbnb نتایج را پس از یک روز که سهام در معاملات منظم 3.2٪ سقوط کرد ، منتشر کرد.  آنها پس از یک ساعت تجارت طولانی مدت کمی تغییر کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۴۶
محمد قاسسسمی

 

هاکی کانادا که می خواهد ماه ها بدون او در مورد آینده به بازیکنان اطمینان پیدا کند ، لیست زنان دعوت شده خود را برای آزمایش تیم المپیک 2022 ذکر کرده است.

از میان مهاجمان اعلام شده در روز چهارشنبه ، 10 مهاجم ، سه مدافع و یک دروازه بان در تیم المپیک 2018 بازی کردند که در ضربات پنالتی فینال را به ایالات متحده واگذار کردند.

مدافع Meaghan Mikkelson St.  آلبرت ، آلتا ، و مهاجمان ماری فیلیپ پولین از بوسویل ، کویت ، و ربکا جانستون از سودبری ، اونت ، سه مرتبه المپیکی هستند که در سال های 2010 و 2014 طلا گرفتند.

بیماری همه گیر COVID-19 طی دو سال گذشته تیم ملی کانادا را به تنها 5 بازی بین المللی محدود کرده است که همگی در برابر آمریکایی ها است.

جام جهانی نوا اسکوشیا برای دو سال متوالی لغو شده است.  مسابقات 2021 ماه گذشته و در روزی که تیم های بین المللی مجبور به عزیمت به کانادا بودند ، ناگهان متوقف شد.

بنابراین سه اردو با تیم های کانادایی در ماه ژانویه تأثیر زیادی داشت و از زنان دعوت شد تا اواخر ماه ژوئیه در کلگری جمع شوند تا آمادگی ها را برای پکن آغاز کنند.

جینا کینگزبری از هاکی کانادا گفت که با بازیکنان باسابقه کانادا مشورت کرده و تصمیم گرفته است که 47 بازیکن تیم ملی ، چه در لیست باشند و چه نباشند ، باید وضعیت خود را بدانند.

مدیر تیم های ملی بانوان گفت: “ما به گروه رهبری خود متکی شدیم تا در مورد نیاز این گروه به ما مشاوره دهیم.”  “واضح بود که همه آماده حرکت هستند.

“وقت آن بود که تصمیماتی بگیریم که باید بگیریم ، و همچنین به ورزشکارانمان این فرصت را بدهیم که طی چند ماه منظم شوند و افکارشان را به کالگری منتقل کنند.

“برای آن دسته از ورزشکاران که ما با آنها ادامه نمی دهیم ، به آنها وقت و فضا می دهیم تا خود تصمیم بگیرند.”

کینگزبری که با پولین ، جانستون و میکلسون در سال 2010 به طلا دست یافت ، اواخر این ماه منتظر تور انجمن رویاهای شکاف بازیکنان حرفه ای هاکی در کالگری نبود ، اگرچه بسیاری از بازیکنان تیم ملی در بین 60 بازیکن در این مسابقات حضور خواهند داشت. با سه تیم.

وی گفت: “من فکر نمی کنم Gap Tour داده های بیشتری به ما بدهد.”

مهاجمان شناخته شده ، دفاع جوان تر

تیم المپیک 2022 کانادا در جلو باتجربه است ، اما در عقب کمتر است.

در لیست هاکی زنان المپیک 23 بازیکن شامل سه دروازه بان وجود دارد که در مقابل 25 بازیکن هاکی مردان است.

دروازه بان های کانادا آن رنه دزبیینس از لا مالبی ، کوئینز ، کریستن کمبل از براندون ، من. ، و عمرانس ماشمایر از برودرهیم ، آلتا خواهند بود که برای مسابقات المپیک آرزو می کنند.

دزبین در تنها بازی خود در پیونگ چانگ 18 پیروزی در برد 5-0 مقابل روسیه به ثمر رساند.

میکلسون و فارغ التحصیلان 2018 Jocelyne Larocque از Ste.  آن ، منچستر و رناتا فست از برلینگتون ، انتاریو ، در میان 9 کشتی آبی دعوت شده بودند.

مدافعین ارین آمبروز از کسویک ، اونت و میکا زندی هارت از سانیختون ، پیش از میلاد ، از آخرین موارد کاهش یافته این تیم در سال 2018 بودند. آنها فرصت دیگری برای حضور در تیم المپیک پیدا می کنند.

پولین ، جانستون ، ملودی داوست از ویلفیلد ، کویت ، برایان جنر از اوکویل ، اونت ، سارا پرستار از همیلتون ، ناتالی اسپونر از تورنتو ، لورا استیسی از کلاینبورگ ، اونت ، بلیر ترنبول از استلارتون ، NS ، امیلی کلارک از ساسکاتون و جیل Saulnier All Halifax در سال 2018 برای کانادا بازی کرد و در میان 16 مهاجم لیست قرار دارد.

مدافعان اشتون بل از Deloraine ، Man. ، جیمی بوربنس از Mississauga ، Ont. ، الا شلتون از Ingersoll ، Ont. ، و Claire Thompson از تورنتو نیز در این لیست قرار گرفتند.

تماشا کنید |  پس از 42 سال به روز شد ، چگونگی رقابت Leafs-Habs برای پلی آف:

به طور رسمی ، Leafs و Habs برای اولین بار از سال 1979 در مرحله پلی آف جام استنلی دیدار می کنند. راب پیکو بیش از 100 سال به آرشیو بازگشته است تا قدیمی ترین رقابت هاکی را بررسی کند. 4:28

مهاجمان ویکتوریا باخ از میلتون ، انتاریو ، سارا فیلر از جورج تاون ، انتاریو ، جولیا گاسلینگ از لندن ، انتاریو ، اما مالتای از بورلینگتون ، انتاریو ، کریستین اونیل از اوکویل ، انتاریو و جیمی لی راتری از کاناتا بازیکنانی که امیدوارند بتوانند خود را بسازند. اولین بازی های المپیک در پکن.

مدافعان لورا فورتینو و لوریان روژ که طلای المپیک را در سال 2014 به دست آوردند ، مدافع بریجت لاکت ، که در سال 2018 نقره گرفت و مهاجم لورن گابل که در جام جهانی 2019 دستیابی به موفقیت بزرگ داشت ، از جمله کسانی بودند که سال گذشته در این اردو شرکت کردند. ماه در هالیفاکس ، به آزمایش های المپیک دعوت نشده است.

کینگزبری گفت: “ما واقعاً به آنچه اکنون می دیدیم امیدوار بودیم.”  وی افزود: “اگر احساس می کردیم که ورزشکار جوانی وجود دارد که احتمالاً سقف بالاتری دارد و پیش بینی می کردیم که آنها در فوریه 2022 در جایگاه بهتری قرار بگیرند ، مطمئناً این امر نقش مهمی ایفا کرد.

“این یک چالش بود. آیا دوست داریم مسابقات بیشتری زیر کمربند خود داشته باشیم و زمان بیشتری برای ارزیابی و تصمیم گیری داشته باشیم؟ کاملا ، اما این چیزی نبود که به ما داده شد.”

چین و چروک آماده سازی کانادا این است که هاکی کانادا همچنان قصد دارد از 20 تا 31 آگوست مسابقات قهرمانی زنان را در مکانی که هنوز مشخص نشده است ، برگزار کند.

کینگزبری گفت: “ما همچنین می خواهیم برای جهانیان آماده باشیم و می خواهیم جهان ها را به دست آوریم.”  “این هدف شماره یک ما است و سپس می توانیم روی پکن تمرکز کنیم.

“این آخرین امتحان در روز 1 کلاس است. شما با یک رویداد بزرگ شروع می کنید و با یک رویداد بزرگ به پایان می رسید.”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۵۱
محمد قاسسسمی

 

دانشمند دولت آمریکا که به طراحی یکی از اولین واکسن ها علیه COVID-19 کمک کرد و سپس با بدبینی در مورد عکس ها در جوامع رنگی برخورد کرد ، در ماه ژوئن به هاروارد نقل مکان کرد.

Kizzmekia Corbett از موسسه ملی بهداشت تحقیقات خود را در مورد نسل بعدی واکسن ویروس کرونا در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد TH Chan انجام خواهد داد.

کوربت به آسوشیتدپرس گفت که این اقدام همچنین باعث شد تا وی حتی بیشتر درگیر واکسن ها و عدالت شود.

وی گفت: “من به طور کلی سال گذشته را می گذراندم ، برای مبارزه با اطلاعات نادرست”  “ما فکر می کنیم که فقط می توانیم بگوییم” علم خوب است “و مردم می گویند” خوب ، بله ، من واکسن می زنم “وقتی س questionsالات آنها در عوض نیاز به توجه بیشتری دارد

کوربت 35 ساله به تولید NIH در تولید واکسن COVID-19 ، تولید شده توسط Moderna کمک کرد.  این ایمونولوژیست ویروسی شش سال را به سرپرستی یک تیم تحقیقاتی در NIH گذراند که واکسن های احتمالی علیه ویروس های کرونا مانند MERS را مورد بررسی قرار داد و با ظهور ویروس کرونا ویروس جدید به آنها یک مزیت داد.

وقتی مبارزات واکسیناسیون آغاز شد ، کوربت تقریباً در کلیساها و مجامعی که توسط کالج ها ، پزشکان و حتی کریم عبدالجبار بازیکن بسکتبال بزرگ برای مقابله با بی میلی واکسن ها ترتیب داده شده صحبت می کرد.

کوربت در نقش جدید خود ، سرپرست آزمایشگاهی خواهد بود که در حال آزمایش واکسن های جدید برای محافظت در برابر اعضای اضافی خانواده ویروس کرونا و سایر ویروس های جدید است که می تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد.

سارا فورچون ، رئیس ایمنی شناسی و بیماری های عفونی در دانشکده هاروارد چان ، گفت: “ما همچنان این ویروس های در حال ظهور را مشاهده خواهیم کرد و باید راهکارهایی برای مقابله با آنها داشته باشیم.”  “متأسفانه با ویروس های کرونا و نیاز به درک چگونگی واکسیناسیون علیه ویروس های کرونا ، ما از جنگل خارج نیستیم.”

___

دپارتمان بهداشت و علوم آسوشیتدپرس از بخش آموزش علوم م Instituteسسه پزشکی هوارد هیوز پشتیبانی دریافت می کند.  AP فقط مسئولیت کلیه مطالب را بر عهده دارد.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۴۷
محمد قاسسسمی