موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

Airbnb روز پنجشنبه گفت که با ادامه سرکوب سفرهای همه گیر ، سفر در سه ماهه اول سه برابر شده و به 1.17 میلیارد دلار رسیده است ، اما درآمد بیش از مدت مشابه در سال 2019 است.

مشاغل اشتراکی در خانه در نامه ای به سهامداران گفته است که سفرها شروع به بازگشت می کنند ، “و ما انتظار داریم سفر بر خلاف آنچه قبلاً دیده ایم برگردد.”

هنوز Airbnb نگرانی خود را در مورد محدودیت سفر و قفل در اروپا ، بازار اصلی اجاره های تابستان اعلام کرده است.  این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو گفت که خیلی زود است که پیش بینی کنیم آیا روند بهبود سفر در نیمه دوم سال ادامه خواهد داشت یا خیر.

محدودیت های همه گیر باعث کاهش درآمد Airbnb به ویژه در اروپا می شود.  این شرکت متوجه تقاضای فزاینده ای برای سفر در ایالات متحده شده است ، اما علاقه خاصی به اجاره سواحل و استراحتگاه های کوهستانی دارد.

نتایج سه ماهه اول Airbnb تحت تأثیر خسارات مربوط به بازپرداخت بدهی و تعدیل ارزش ضمانت نامه های صادر شده در رابطه با وام قرار گرفت.

بر اساس مطالعه FactSet در میان 27 تحلیلگر ، وال استریت انتظار دارد 1.07 دلار برای هر سهم تعدیل شود.

درآمد Airbnb نسبت به سال گذشته 5٪ و در مقایسه با سه ماهه مشابه سال 2019 6٪ رشد کرده و به 887 میلیون دلار رسیده است.  این بیش از پیش بینی 721 میلیون دلار تحلیلگران بود.

Airbnb نتایج را پس از یک روز که سهام در معاملات منظم 3.2٪ سقوط کرد ، منتشر کرد.  آنها پس از یک ساعت تجارت طولانی مدت کمی تغییر کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی