موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

در سال 2021 ، بیشتر ما از خرید آنلاین کالاها احساس راحتی می کنیم و در طی بیماری همه گیر COVID19 ، بسیاری نیاز به دریافت کالاها و خدماتی دارند که نمی توانند خرده فروشی کنند.  از کنسول های بازی ، تلفن ، بلندگو ، رایانه و سایر وسایل الکترونیکی ، ما خرید اینترنتی می کنیم بدون اینکه مجبور شویم از خانه خارج شویم.

خرید وسایل گران قیمت بیشتر و آنلاین بصورت آنلاین راحت است (من اتومبیل خود را بصورت آنلاین خریداری کردم) ، باز هم باید مراقب باشیم تا از دست دادن پول سخت بدست آمده برای محصولات معیوب یا منابع ناشناخته که حتی امکان تحویل کالا نیست ، جلوگیری کنیم.

ابتدا می خواهید درباره نوع کالایی که می خواهید خریداری کنید ، به خصوص مدل ، تحقیق کنید.  اگر بدون در نظر گرفتن مدل خاصی به دنبال کالایی هستید ، احتمالاً زمان بیشتری را از زمان لازم برای رسیدن به صندوق صرف خواهید کرد.  اگر نمی توانید درباره کالایی تصمیم بگیرید ، ممکن است استفاده از راهنماهای خرید مانند کاتالوگ JB HI FI مفید باشد ، به خصوص اگر شامل پیشنهادهای ویژه ای باشد ، برای شما مفید خواهد بود.

اکنون ، اگر تصمیم دارید کالاهای الکترونیکی را بصورت آنلاین خریداری کنید ، باید دو نکته را بخاطر بسپارید: اقدامات ایمنی آنلاین و گرفتن بهترین قیمت ممکن.  در اینجا چند نکته و ترفند برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی آورده شده است:

وب سایت و شرکت را بررسی کنید

قبل از اینکه اطلاعات کارت اعتباری خود را برای تکمیل خرید آنلاین وارد کنید ، ابتدا باید شرکت و وب سایت آن را احراز هویت کنید تا مطمئن شوید که از مشاغل قانونی خرید می کنید.  برای تأیید امنیت وب سایت ، به دنبال نماد قفل در کنار URL باشید.  نماد قفل به این معنی است که وب سایت دارای یک گواهینامه SSL است که با رمزگذاری تمام داده هایی که در معاملات خود استفاده می کنند ، اطلاعات را به مشتریان ارائه می دهد.  با این کار اطلاعات کارت شما محافظت و محرمانه می ماند.

علاوه بر بررسی گواهی SSL ، توصیه می شود که بررسی های تأیید شده کاربران را به صورت آنلاین و خارج از وب سایت شرکت جستجو کنید.  این چیزی است که شما باید در صورت خرید از یک سایت خرید آنلاین جدید که به خوبی سایت های معروف شناخته نشده است ، انجام دهید.

بررسیهای کاربران را بررسی کنید

اگر می خواهید مدلی جدید در بازار خریداری کنید ، همیشه بررسی محصولات (از سایتهایی مانند techAU) را بررسی کنید.  مهم نیست که این محصول چقدر محبوب باشد یا بازاریابی خوبی داشته باشد ، اگر محصول آنها معیوب باشد یا انتظارات را برآورده نکند ، فقط ضرر خواهید کرد.

هنگام خرید آنلاین ، همانطور که در فروشگاه انجام می دهید نمی توانید خودتان محصول را آزمایش کنید.  تنها چیزی که می توانید روی آن حساب کنید این است که به صورت آنلاین می بینید.  اما این نباید مشکلی ایجاد کند.  اگر می توانید نظرات بی طرفانه ای درباره کالای مورد نظر خود پیدا کنید ، می توانید قبل از هزینه ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

نکته خوب این است که در حال حاضر بسیاری از بررسی های محصول تقریباً برای هر ابزار به خصوص در نسخه های جدید محصول در دسترس است.  وقت بگذارید و به جزئیات مشخصات بپردازید و به دنبال بررسی هایی باشید که تأثیر محصول را نشان می دهند ، به ویژه در جنبه هایی که برای شما مفید است.  به عنوان مثال ، اگر برای کار به عنوان ویرایشگر ویدئو و تماشای مارک و مدل خاصی لپ تاپ می خرید ، به دنبال بررسی هایی باشید که نشان می دهد آن مارک و مدل چگونه کارهای ویرایش ویدئو را مدیریت می کند.

به دنبال تخفیف باشید 

چه کسی تخفیف را دوست ندارد؟  اگر قصد خرید از سایت های معروف خرید را دارید ، شاید ارزش فروش یا تبلیغ را داشته باشد.  اگر تجمل وقت دارید ، انتظار نباید صدمه ببیند ، به خصوص اگر باعث صرفه جویی زیادی در شما شود.

همچنین می توانید به دنبال کوپن یا کدهای تبلیغاتی باشید که ممکن است بخشی از قیمت عادی را در بر داشته باشد.  همچنین ، اگر بتوانید قیمت ها را بین وب سایت های مختلف مقایسه کنید ، می توانید معامله خوبی پیدا کنید که به اندازه دریافت تخفیف باشد.

گارانتی را تأیید کنید

لوازم الکترونیکی جدید ، چه بخرید آن را از فروشگاه و چه از طریق اینترنت ، همیشه دارای ضمانت هستند.  قبل از اینکه برای خرید خیلی هیجان زده شوید ، ضمانت نامه همراه کالا را بررسی کنید.  ضمانت از شما به عنوان یک مصرف کننده محافظت می کند و مشکلات احتمالی مانند نقص و خسارت محصول را پوشش می دهد.

از مدت ضمانت و مواردی که شامل جزئیات آن می شود بپرسید ، از جمله نحوه تنظیم مجدد یا تعمیر در صورت نیاز  اگر کارت گارانتی وجود دارد ، حتماً آن را همراه با رسید رسمی در یک مکان امن نگه دارید.

برخی از فروشندگان برای مدت معینی پس از خرید نیز بازپرداخت ارائه می دهند.  اگر کالای گران قیمت خاصی را خریداری می کنید ، این همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

نتیجه

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی می تواند کمی چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر تازه وارد خرید آنلاین هستید.  عدم توانایی آزمایش محصول قبل از خرید نیز می تواند شما را به فکر فرو برد.

با این وجود امروزه ، فناوری تجارت الکترونیکی بیشتر تجارب خرید آنلاین را راحت و ایمن کرده است ، خصوصاً اگر از یک شرکت معتبر خرید می کنید.

تا زمانی که می دانید به دنبال چه چیزهایی بگردید و از چه مواردی باید خودداری کنید ، خرید لوازم الکترونیکی بصورت آنلاین باید یک تجربه ایمن ، راحت و سرگرم کننده باشد ، کاری که من مطمئناً هفتگی و گاهاً چندین بار در روز انجام می دهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی