موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

پنجره های دوجداره آلومینیومی (Aluminuim-Window)

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

فروش حفاظ ارزان و ساده ولی با کارایی بالا برای پنجره ، مهمترین کاربرد حفاظ پنجره ایجاد امنیت ساختمان میباشد که یک حفاظ سبک و ساده و ارزان هم میتواند این کار را انجام دهد. این کار با استفاده از شکست حرارتی ، سدی که از تماس آلومینیوم با آلومینیوم از داخل به بیرون پنجره شما جلوگیری می کند ، انجام می شود تا فضای داخلی خانه شما برای مدت بیشتری گرم شود. برای یک خانه با اندازه معمولی، اختلاف قیمت هنگام مقایسه آلومینیوم با UPVC احتمالاً هزاران است نه صدها پوند.

 

هیچ یک از مواد تار و پوسیده نمی شود و تمیز کردن آنها را هر دو آسان است – هر چند وقت یکبار فقط به یک دستمال مرطوب سریع نیاز دارید. عموماً چون آلومینیوم فلزی نرم باشد در صورت عدم آنادایز با ضخامت کافی به سادگی و در زمان استفاده از در و پنجره خش پذیر گردیده و محل خش پس از مدتی به رنگ سیاه در آمده و اکسید آلومینیوم به علت میل ترکیبی آلومینیوم با اکسیژن موجود در هوا به سرعت تشکیل می گردد.

پنجره آلومینیوم هرمزگان

خصوصیات پنجره منحصر به فرد آداک که تولیدات ان به صورت هوشمندانه طراحی شده است، برای برآورده شدن و پیشبرد استانداردهای عملکرد امنیتی و سختی آب و هوا تلاش می کند و از فن آوری نوآورانه مانند پلی آمیدحرارتی، مهر و موم مرکزی عایق بندی شده استفاده می کند و همچنین با درج های فوم ها، سطح بالایی از عملکرد حرارتی را برای ما امکان پذیر می کند. با وجود پنجره های آلومینیومی، تصور غلطی وجود دارد که عایق بندی آنها به خوبی UPVC نیست، اما این درست نیست.

 

در و پنجره دو جداره آلومینیومی در کرج با برخورداری از تنوع زیاد در طراحی مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات ROTO آلمان و لاستیک EPDM توانسته است جایگاه مناسب و خوبی را در صنعت ساخت و ساز کشور کسب نماید.

 

با فعالیتهای پیوسته خویش، همواره راهکارهای منحصر بفرد مطابق با نیاز مشتریان ارائه می نماید. مطابق با فرهنگ لغت آکسفورد، پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی یا UPVC ، ماده ای سفت و سخت، دارای فرمول شیمیایی مقاومتر در مقایسه با PVC است که در صنعت ساختمان و برای ساخت لوله، قاب پنجره ساختمان و سازه های دیگر کاربرد دارد. قبل از انتخاب آلومینیوم یا UPVC ، وزن کنید که آیا انتخاب قاب مورد نظر شما باعث بهبود ظاهر خانه شما می شود – از داخل و خارج.

 

وقتی صحبت از پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC می شود ، هر دو ماده مزایای بسیار خوبی دارند.بدیهی است که این موارد مورد توجه انواع مختلف صاحبان خانه قرار خواهد گرفت ، اما واقعیت این است که هیچ پاسخ “درستی” درباره اینکه کدام یک بهتر است وجود ندارد. اگر خانه ای کلبه ای دارید ، قاب های آلومینیومی مدرن احتمالاً با ظاهری شیک در کشور متناسب نخواهد بود. همین باعث می شود که هزینه های برقتان کاهش یابد.

 

در حالتی که نور اطاق کم است ، بهتر است فریم آهنی پنجره از یک ارتفاع ۲۵ سانتی متری از کف نصب شود تا نور اطاق تآمین گردد. ۱-مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی فریم پنجره را در عرض گچ تا گچ و در ارتفاع نیز گچ تا گچ اندازهگیری کنید. استفاده از انواع لولاها میتواند در کاربردیتر شدن پنجره از نظر نحوه باز و بسته شدن و روان بودن پنجره دوجداره به هنگام باز و بسته شدن تاثیر بگذارد.

 

با توجه به نوع یراق آلات از منظر عملکرد و نیز وزن قابل تحمل از سمت یراق، قیمت و هزینه هر دست بصورت جداگانه محاسبه می شود. یک بخش هزینه های اضافه ای نیز هستند که به منظور مونتاژ پنجره آلومینیومی( مانند هزینه ی مربوط به فیکسرچر، پانچ، لاستیک ها و غیره ) به این هزینه ها اضافه می گردد که مربوط به تولید پنجره جداره خواهد بود و بخش های دیگر مانند لاستیک ها جداگانه محاسبه می شوند.

 

دربین دو لایه شیشه ای هوا موجود است و این محیط از تلفشدن انرژی فضای باطن خودداری می نماید . شما می توانید به دستورالعمل آتش نشانی در سازمان نظام مهندسی رجوع کنید تا با توجه به خطرات موجود در منطقه خود ، از آنچه نیاز دارید ، استفاده کنید. تا زمانی پیچ را حرکت می دهیم که با بسته شدن لنگه بازشو در جهت افقی عدم انطباق رفع شود. به طور مثال وزن آلومینیوم مصرف شده جهت پنجره طراحی شده ۵۵ کیلوگرم است و قیمت هر کیلوگرم آلومینیوم ۴۵ هزار تومان است.

 

هزینه مربوط به رنگ و آنادایز نیز بر طبق هر کیلو وزن آلومینیوم پنجره دوجداره محاسبه خواهد شد که قیمت آن از هر کیلوگرم 6000 تومان شروع خواهد شد تا 24000 هزار تومان.

 

قیمت پنجره آلومینیومی سرویس بهداشتی

نصب توری پنجره آلومینیومی و توری فلزی بر روی انواع پنجره ها امکان پذیر است. کلیه پنجره upvc آلومینیومی کشویی SF دارای قابلیت نصب شیشه یک یا دو جداره می باشد و نوارهای درزبندی و دور شیشه آن می تواند از جنس PVC یا EPDM باشد که نوارهای EPDM گرانتر و مرغوب تر است. در طول فرایند لمینیت UPVC با چند فویل بسیار نازک پوشش داده می شود. رگلاژ پنجره های فولکس واگنی و همچنین تعمیر پنجره فولکس واگنی نیز نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد.

 

یراق الاتی که در این نوع پنجره به کار رفته دارای پیچیده گی خاصی است. اکنون که از فراوان بودن انواع توریها با خبر شدید، بهتر است پیش از خرید و نصب توری پنجره درباره انواع آنها اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را براساس نیاز خود داشته باشید. اول از همه یک سری اقدامات است که باید شما قبل ازتعویض پنجره آهنی، آلومینیومی و نصب پنجره ها یوپی وی سی انجام دهید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی