موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

مثلا اگر هزینه تولید هر کیلوگرم پنجره دو جداره 20هزار تومان باشد، این عدد را در وزن نهایی پنجره ضرب می کنیم و بعد از یک محاسبه ساده، مقدار هزینه نهایی تولید پنجره دوجداره آلومینیومی محاسبه می شود. همچنین جریان نور طبیعی، فضای داخلی روشنایی به شما می بخشد که منجر به نیاز کمتری به نور مصنوعی در طول روز می شود. اگر پنجره دوجداره شما همانطور که باید کار کند،

 

هیچ علامت یا آلودگی در فضای داخلی بین دو شیشه مشاهده نخواهید کرد. در این متریال که امروزه بسیار مورد استفاده متخصان قرار گرفته است ، پروفیل های الومینیومی ان بر اساس نوع بازشو بودن و مقدار تحمل بار در مدل های متفاوتی ساخته میشوند.

 

امروزه در پروفیل الومینیوم ، میلگرد اهنی به کار برده نمی شود . بر اساس استاندارد ملی ایران شماره 7336 با عنوان پروفیل های توخالی مخصوص در و پنجره، این محصولات با استفاده از ورق روغنی و ورق گرم تولید می گردند. به طور دقیق، بعد از اینکه محاسبه هزینه های فوق و تقسیم آن بر متر مربع پنجره دوجداره آلومینومی را انجام دادیم ، قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بر اساس هر متر محاسبه خواهد شد. علاوه بر این، کشویی بودن آنها جا به جایی آنها را برای شستشو نیز بسیار راحت تر می کند.

 

برای هر نوع آب و هوایی مناسب می باشند. خاصیت اسیدی سرکه سفید تمام لکههای آب را حل کرده و آب آلودگیهای پنجره را ازبین میبرد. مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و پوسیدگی و خوردگی سطوح آن و کاهش سرمایه گذاری جهت تاسیسات ساختمانی.

 

 به طور نمونه قیمت هر کیلوگرم پلی آمید به مبلغ 12000 تومان لازم جهت پنجره طراحی شده محاسبه شود. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل آلومینیومی ساخت و با محاسبه کارایی و مقاومت پنجره توسط متخصص آن ها را تولید نمود. با یک محاسبه قیمت آلومینیوم مصرف شده بدست خواهد آمد.

 

برای دسترسی به گوشهها از یک مسواک نرم یا چیزی مشابه آن استفاده کنید. برخی از نصابها پس از نصب توری، نحوه باز و بسته کردن توری از پنجره را به شما آموزش میدهند. به طور کلی نصب مجدد توری روی قاب پنجره کار پیچیده ای نیست. طراحی فضای کار نشان دهنده روحیه و استراتژی کارکنان آن مجموعه است.

 

در این صورت، میتوانید از محصولات پاک کننده اختصاصی که برای تمیز کردن UPVC طراحی شده اند استفاده کنید. در مقابل آلومینیوم نوعی ماده رساناست که گرما و حرارت را از خود عبور میده. این تسمه ی پلی آمید توانایی تحمل بازه ی دمایی بین 50 تا 220 درجه سانتی گراد را دارد و به هیچ عنوان در مقابل گرما از خود ضعفی نشان نخواهد داد. اکثر فریم های آلومینیومی با پوششی از اکسید در خرده فروشی ها به فروش میرسند.

 

پروفیل های آلومینیومی معمولا برای اهداف سازه ای تولید می شوند. از خود مقاومت کمی نشان می دهند و رسانایی این ماده باعث افزایش میعان گازها در داخل خانه می شود .در مقابل پنجره های UPVC پوسیده و ورقه ورقه نمی شوند. مثلا در فضاهای کوچکتر پنجره هایی که ارتفاع برابر دارند جلوه و آراستگی به فضا و ساختمان می دهند و یا پنجره های باریک به خاطر نمود بیشتر ساختمان بکار گرفته می شوند .

 

پروفیلهای رنگ شده طبق ابعادی که بر حسب اندازهگیری انجام شده از ساختمان بوسیله رایانه محاسبه شده و توسط ارههای خاص بریده میشوند. طبق ضوابط شهرداری برای جلوگیری از سقوط افراد یا اجسام و یا بدلیل قرار دادن مبل یا تخت تا ارتفاع یک متری از کف بهتر است پنجره باز شو وجود نداشته باشد.

 

عرض پنجرهها نیز بهتر است به صورتی باشد که عرض هر لنگه از پنجره بین 60 تا 75 سانتیمتر باشد و باید در نظر داشت در یک بعد از نمای ساختمان عرض و ارتفاع فریمها به صورتی در نظر گرفته شود که ابعاد لنگههای پنجرهها در اتاقهای مختلف که در یک بعد نما قرار میگیرند در آن بعد از نما تقریبا مساوی باشد. در و پنجرههای آلومینیومی تنوع بسیار بالایی در رنگآمیزی دارند همچنین در پنجرههای آنادایز شده از زیبایی بالایی برخوردار هستند.

 

پنجره لولایی دارای دو حالت باز شوندگی به سمت چپ و راست می باشد که به دلیل سهولت در باز و بسته شدن و ویژگی های آنها مانند عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت و عایق صوتی بودن بسیار مورد توجه هست و اگر در ساخت آنها تمام استاندارهای ممکن رعایت شود ماندگاری طولانی مدتی خواهند داشت و بر اثر باز و بسته شدن به تعویض قطعه نیاز نخواهند داشت و دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نمی شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی