موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

معمولا این پنجره ها به صورت دوجدار ساخته و عرضه می گردد. مصرف انرژی این باز شو ها تا میزان هشتاد تا نود درصد کاهش یافته است. فراموش نکنیم که چوب کاملاً سازگار با محیط زیست است و کمترین میزان هدایت گرما را در بین مواد قاب دارد. تا این قسمت از مطلب به پرسش ابتدایی که پنجره دو جداره آلومینیومی بهتر است یا upvc، تا حدودی پاسخ دادیم و متوجه شدیم که upvc عایق مناسبی برای گرما است در حالیکه آلومینیوم به دلیل رسانا بودن، گرما را انتقال میدهد.

 

در فصل زمستان گرمای داخل خانه را به بیرون هدایت کرده و در تابستان به شکل بر عکس عمل میکند. با گذشت چندین سال تجربه در طراحی محصولاتی با کیفیت بالا، آلاکس یکی از بزرگترین و نام آشناترین برندهای معتبر در ایران محسوب می گردد که با تنوع و انعطاف پذیری محصولات خود هر روز به دنبال فراهم نمودن یک زندگی بهتر برای مردم می باشد.

قیمت پنجره آلومینیومی معمولی

یراق بکار رفته در این پنجره دوجداره ریلی حتما باید یراق roto آلمان باشد و از یراق ترک هرگز استفاده نکنید چون غلطک های یراق roto از نوع سرامیکی هستند و تا سالیان سال به مشکل بر نخواهند خورد. استفاده از آلومینیوم برای تولید پنجره از گذشته تا به امروز مرسوم بوده ولی اخیرا نوع دوجداره آن را بیشتر تولید می کنند. با توجه به عایقبودن این پروفیل، با استفاده از این سیستم شاهد دوام آن در مقابل شرایط جوی نامناسب باشید.

 

این پنجره را به نوعی طراحی کردهاند که هم زیبایی منحصر به فردی دارا باشد و هم از کیفیتی بسیار بالا. برای ساخت این سازه تعدادی آجر را روی هم قرار می دهند و آنها را با ملات به هم متصل می کنند تا استحکام لازم را داشته باشد. این کار با جدایی دو بخش بیرونی فلز و به عبارتی قرار گیری یک متریال در داخل که انتقال گرما و سرما را کم می کند، انجام می شود. از جمله اندازه در و پنجره ها، جنس و متریال به کار رفته در محصول و ضمانت و نصب آن.

 

غیر قابل تشخیص بودن فریم های باز شو از خارج ساختمان قابلیت نصب از داخل بنا و بدون استفاده از داربست، آب بندی و هوا بندی موثر، سبکی وزن، مقرون به صرفه و سهولت نصب شیشه ها از جمله مزایایی است که این محصول را در برابر سایر سیستم ها برتری می بخشد.

 

پنجره آلومینیومی طرح پی وی سی

آلومینیوم فلزی است نقرهای رنگ، نرم و سبک دارای قابلیت شکلپذیری بالا که از ویژگیهای آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگزدگی می باشد. و همچنین از دیگر ویژگی هایی که این نوع از پنجره ها دارند قابلیت رنگ بندی این قاب ها می باشد که در کارخانه هنگام پخت مواد سطح این نوع از قاب ها رنگ بندی آنها هم اعمال می شود.

 

رنگ روی آن نیز به مرور زمان دچار تغییر میشود. با توجه به مزایای پنجره ST نسبت به کرونت در حال حاضر تقریباً پنجره کرونت از بازار مصرف حذف شده است چرا که پنجرههای کرونت علاوه بر عایق نبودن به دلیل قفل بست نامناسب و نصب ضعیف یراقآلات، بعد از مدتی سست شده و هوابندی آنها نیز به درستی صورت نمیگیرد و باعث ورود گرد و غبار و دود به داخل ساختمان میشود.

 

الودگی هوا،گردو غبار و بارش باران علاوه بر کاهش زیبایی درب و پنجره یو پی وی سی ، باعث کارکرد نامناسب یراق الات و بازشوهای درب و پنجره دوجداره میگردد.در نتیجه با نظافت قسمت های مختلف درب و پنجره از جمله : زهوار، یراق آلات، لاستیک ، محل نصب پنجره دوجداره به دیوار و سرویس دوره ای توسط تعمیرکار و سرویسکار درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی علاوه بر حفظ زیبایی و کارایی از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

 

شیشه پنجره آلومینیومی

 

بسیاری به علت نزدیکی به پایتخت محل زندگی خود را در شهرهای کوچک اطراف آن انتخاب می کنند. اگر شما پنجرههای شیبدار و لولایی را انتخاب کردهاید، نیازی نیست نگران شیشه کاری آنها باشید چرا که انتخاب های زیادی برای شما در دسترس خواهد بود. و یکی از پاسخ ها به این سوال “چرا پنجره دوجداره لولایی عایق تر از مدل کشویی می باشد؟ پنجره دو جداره فولکس واگنی را می توان یکی از بهینه ترین حالات بازشوندگی انواع در و پنجره دانست که عایق بندی بسیار مناسبی دارد و این سیستم پنجره ها جایگزین بسیار مناسبی برای پنجره های کشویی هستند.

از جمله باور های غلطی که در بین برخی افراد وجود دارد این مسئله است که این نوع درب و پنجره ها نیز مانند دیگر بخش های ساختمان توسط هر فردی که ادعای فنی بودن دارد قابل حل است اما این یک دیدگاه کاملا اشتباه است که متاسفانه باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیر می شود.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی