موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

هاکی کانادا که می خواهد ماه ها بدون او در مورد آینده به بازیکنان اطمینان پیدا کند ، لیست زنان دعوت شده خود را برای آزمایش تیم المپیک 2022 ذکر کرده است.

از میان مهاجمان اعلام شده در روز چهارشنبه ، 10 مهاجم ، سه مدافع و یک دروازه بان در تیم المپیک 2018 بازی کردند که در ضربات پنالتی فینال را به ایالات متحده واگذار کردند.

مدافع Meaghan Mikkelson St.  آلبرت ، آلتا ، و مهاجمان ماری فیلیپ پولین از بوسویل ، کویت ، و ربکا جانستون از سودبری ، اونت ، سه مرتبه المپیکی هستند که در سال های 2010 و 2014 طلا گرفتند.

بیماری همه گیر COVID-19 طی دو سال گذشته تیم ملی کانادا را به تنها 5 بازی بین المللی محدود کرده است که همگی در برابر آمریکایی ها است.

جام جهانی نوا اسکوشیا برای دو سال متوالی لغو شده است.  مسابقات 2021 ماه گذشته و در روزی که تیم های بین المللی مجبور به عزیمت به کانادا بودند ، ناگهان متوقف شد.

بنابراین سه اردو با تیم های کانادایی در ماه ژانویه تأثیر زیادی داشت و از زنان دعوت شد تا اواخر ماه ژوئیه در کلگری جمع شوند تا آمادگی ها را برای پکن آغاز کنند.

جینا کینگزبری از هاکی کانادا گفت که با بازیکنان باسابقه کانادا مشورت کرده و تصمیم گرفته است که 47 بازیکن تیم ملی ، چه در لیست باشند و چه نباشند ، باید وضعیت خود را بدانند.

مدیر تیم های ملی بانوان گفت: “ما به گروه رهبری خود متکی شدیم تا در مورد نیاز این گروه به ما مشاوره دهیم.”  “واضح بود که همه آماده حرکت هستند.

“وقت آن بود که تصمیماتی بگیریم که باید بگیریم ، و همچنین به ورزشکارانمان این فرصت را بدهیم که طی چند ماه منظم شوند و افکارشان را به کالگری منتقل کنند.

“برای آن دسته از ورزشکاران که ما با آنها ادامه نمی دهیم ، به آنها وقت و فضا می دهیم تا خود تصمیم بگیرند.”

کینگزبری که با پولین ، جانستون و میکلسون در سال 2010 به طلا دست یافت ، اواخر این ماه منتظر تور انجمن رویاهای شکاف بازیکنان حرفه ای هاکی در کالگری نبود ، اگرچه بسیاری از بازیکنان تیم ملی در بین 60 بازیکن در این مسابقات حضور خواهند داشت. با سه تیم.

وی گفت: “من فکر نمی کنم Gap Tour داده های بیشتری به ما بدهد.”

مهاجمان شناخته شده ، دفاع جوان تر

تیم المپیک 2022 کانادا در جلو باتجربه است ، اما در عقب کمتر است.

در لیست هاکی زنان المپیک 23 بازیکن شامل سه دروازه بان وجود دارد که در مقابل 25 بازیکن هاکی مردان است.

دروازه بان های کانادا آن رنه دزبیینس از لا مالبی ، کوئینز ، کریستن کمبل از براندون ، من. ، و عمرانس ماشمایر از برودرهیم ، آلتا خواهند بود که برای مسابقات المپیک آرزو می کنند.

دزبین در تنها بازی خود در پیونگ چانگ 18 پیروزی در برد 5-0 مقابل روسیه به ثمر رساند.

میکلسون و فارغ التحصیلان 2018 Jocelyne Larocque از Ste.  آن ، منچستر و رناتا فست از برلینگتون ، انتاریو ، در میان 9 کشتی آبی دعوت شده بودند.

مدافعین ارین آمبروز از کسویک ، اونت و میکا زندی هارت از سانیختون ، پیش از میلاد ، از آخرین موارد کاهش یافته این تیم در سال 2018 بودند. آنها فرصت دیگری برای حضور در تیم المپیک پیدا می کنند.

پولین ، جانستون ، ملودی داوست از ویلفیلد ، کویت ، برایان جنر از اوکویل ، اونت ، سارا پرستار از همیلتون ، ناتالی اسپونر از تورنتو ، لورا استیسی از کلاینبورگ ، اونت ، بلیر ترنبول از استلارتون ، NS ، امیلی کلارک از ساسکاتون و جیل Saulnier All Halifax در سال 2018 برای کانادا بازی کرد و در میان 16 مهاجم لیست قرار دارد.

مدافعان اشتون بل از Deloraine ، Man. ، جیمی بوربنس از Mississauga ، Ont. ، الا شلتون از Ingersoll ، Ont. ، و Claire Thompson از تورنتو نیز در این لیست قرار گرفتند.

تماشا کنید |  پس از 42 سال به روز شد ، چگونگی رقابت Leafs-Habs برای پلی آف:

به طور رسمی ، Leafs و Habs برای اولین بار از سال 1979 در مرحله پلی آف جام استنلی دیدار می کنند. راب پیکو بیش از 100 سال به آرشیو بازگشته است تا قدیمی ترین رقابت هاکی را بررسی کند. 4:28

مهاجمان ویکتوریا باخ از میلتون ، انتاریو ، سارا فیلر از جورج تاون ، انتاریو ، جولیا گاسلینگ از لندن ، انتاریو ، اما مالتای از بورلینگتون ، انتاریو ، کریستین اونیل از اوکویل ، انتاریو و جیمی لی راتری از کاناتا بازیکنانی که امیدوارند بتوانند خود را بسازند. اولین بازی های المپیک در پکن.

مدافعان لورا فورتینو و لوریان روژ که طلای المپیک را در سال 2014 به دست آوردند ، مدافع بریجت لاکت ، که در سال 2018 نقره گرفت و مهاجم لورن گابل که در جام جهانی 2019 دستیابی به موفقیت بزرگ داشت ، از جمله کسانی بودند که سال گذشته در این اردو شرکت کردند. ماه در هالیفاکس ، به آزمایش های المپیک دعوت نشده است.

کینگزبری گفت: “ما واقعاً به آنچه اکنون می دیدیم امیدوار بودیم.”  وی افزود: “اگر احساس می کردیم که ورزشکار جوانی وجود دارد که احتمالاً سقف بالاتری دارد و پیش بینی می کردیم که آنها در فوریه 2022 در جایگاه بهتری قرار بگیرند ، مطمئناً این امر نقش مهمی ایفا کرد.

“این یک چالش بود. آیا دوست داریم مسابقات بیشتری زیر کمربند خود داشته باشیم و زمان بیشتری برای ارزیابی و تصمیم گیری داشته باشیم؟ کاملا ، اما این چیزی نبود که به ما داده شد.”

چین و چروک آماده سازی کانادا این است که هاکی کانادا همچنان قصد دارد از 20 تا 31 آگوست مسابقات قهرمانی زنان را در مکانی که هنوز مشخص نشده است ، برگزار کند.

کینگزبری گفت: “ما همچنین می خواهیم برای جهانیان آماده باشیم و می خواهیم جهان ها را به دست آوریم.”  “این هدف شماره یک ما است و سپس می توانیم روی پکن تمرکز کنیم.

“این آخرین امتحان در روز 1 کلاس است. شما با یک رویداد بزرگ شروع می کنید و با یک رویداد بزرگ به پایان می رسید.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی