موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

نیویورک (AP) – در Walmart ، با سفید کردن ماسک توسط مشتریان ، فروش سفید کننده دندان افزایش یافت.  اینها اشیا for برای سفر هستند.  میسی می گوید لباس ها برای موارد خاص مانند لباس های مجلسی و چمدان ، لباس مردانه و صندل های شیک در حال افزایش است.

خریدارانی که اخیراً واکسینه شده اند خانه های خود را ترک می کنند و دوباره بیرون می آیند ، و این ، همراه با مشوق های محرک دولت ، به افزایش نتایج مالی سه ماهه اول برای خرده فروشان بزرگ Walmart و Macy’s کمک می کند.  آنها از اولین کسانی بودند که اطلاعات مربوط به دوره بهار را منتشر کردند.  Walmart ، بزرگترین خرده فروش کشور ، چشم انداز سالانه سود هر سهم خود را افزایش داد ، در حالی که Macy’s با کمال تعجب به ستون درآمد بازگشت و هدایت خود را برای کل سال 2021 افزایش داد.

مدیر عامل Walmart داگ مکمیلان گفت: “خوش بینی ما نسبت به ابتدای سال بیشتر است.”  “در ایالات متحده ، مشتریان بدیهی است که می خواهند بیرون بروند و خرید کنند.”

جف ژنت ، مدیر عامل شرکت میسی ، روز سه شنبه به تحلیلگران گفت که خریداران جسارت بیشتری برای خرید دارند.

ژنت گفت: “بدیهی است مشتری ما آماده حرکت است.”  “ما این را به عنوان پاپ کوتاه مدت نمی دانیم.”

هوم دپو ، بزرگترین زنجیره بهبود خانه در کشور ، همچنین در روز سه شنبه نتایج فوق العاده ای ارائه داد که نشان می دهد بازار مسکن شارژ شده همچنان به پر نگه داشتن راهروها ادامه می دهد.  این شرکت مستقر در آتلانتا فروش بیش از انتظار وال استریت را گزارش داد.

نتایج کلی مثبت ، فال خوبی برای خرده فروشان بزرگ است که قصد دارند نتایج خود را طی چند روز آینده گزارش دهند.  در اوج یافته های همه گیر ، به والمارت و هوم دپو حق باز ماندن داده شد ، در حالی که خرده فروشان ناچیز مانند میسی مجبور به بستن موقت شدند و ضربه ای ویرانگر به تجارت وارد کردند.  این به افزایش غلبه زنجیرهای بزرگ جعبه کمک کرد.

نتایج روز سه شنبه نشان می دهد که در حال حاضر ، والمارت و هوم دپو می توانند فروش بالایی را حفظ کنند ، حتی با کاهش بیماری همه گیر.  Walmart به عنوان یک منبع نجات برای خریدارانی که شربت خانه های خود را با مواد غذایی و وسایل اساسی خانه پر می کنند ، عمل می کند ، در حالی که Home Depot از مزایای خریداران بسته به دلیل بهبود خریدهای منازل برخوردار است.  بازگشت خوب میسی برای سایر فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای ویژه اخبار دلگرم کننده ای است که نشان می دهد مشتریان برای خرید لباس آماده شده اند ، مشاغلی که در این زمینه تخلیه شده است.

البته خرده فروشان با چالش های زیادی روبرو هستند ، به ویژه کمبود کارگران اصلی ، اگرچه نرخ بیکاری همچنان بالا است.  اکنون بسیاری از شرکت ها مجبورند مزایای بیشتری ارائه دهند یا دستمزد ساعتی را افزایش دهند.  همچنین ممکن است با افزایش هزینه های غذا ، خریداران از بازار خارج شوند.  و Walmart و سایر تخفیفان همچنان با رقابت فزاینده ای از بازی آنلاین آمازون روبرو هستند.

تاکنون نتایج معامله گران سنتی خوش بینی را در بین سرمایه گذاران حفظ کرده است.

در Walmart ، فروش در فروشگاه هایی که حداقل یک سال از فعالیت آنها گذشته است 6 درصد افزایش یافته است که از رشد 8.6 درصدی در سه ماهه چهارم مالی آهسته است ، اما بهتر از جهش 10 درصدی سال گذشته است.  شرکت مستقر در بنتونویل ، آرکانزاس نیز گفت که معاملات در فروشگاه های آن برای اولین بار در یک سال گذشته افزایش یافته است.  فروش آنلاین والمارت از 69٪ در سه ماهه چهارم 37٪ افزایش یافته است.

Walmart هزینه های خود را 14 میلیارد دلار افزایش داد تا شبکه توزیع خود را تسریع کند و در ماه فوریه گفت که میانگین دستمزد ساعتی خود را به بیش از 15 دلار در ساعت می رساند ، که 1 دلار افزایش می یابد.  آمازون و تارگت هم اکنون دستمزد ساعتی خود را به 15 دلار برای همه کارگران افزایش داده اند.

در سه ماهه منتهی به 30 آوریل درآمد خالص سه ماهه اول به 2.73 میلیارد دلار یا 97 سنت در هر سهم کاهش یافت.  طبق گزارش FactSet ، سود تعدیل شده 1.69 دلار برای هر سهم بود که میانگین تحلیلگران 1.21 دلار برای هر سهم را شکست داد.

فروش 2.6٪ افزایش یافت و به 137.16 میلیارد دلار رسید.  انتظار تحلیلگران 132.16 میلیارد دلار بود.

والمارت گفت که او اکنون انتظار دارد سود با تک رقمی بالا افزایش یابد.  در اوایل ، این شرکت کاهش جزئی سود را برای سال پیش بینی کرد.

تحلیلگران معتقدند که ثبت نام برای Walmart Plus ، برنامه عضویت با هزینه 98 دلار در سال یا 12.95 دلار در ماه ، به تأخیر می افتد.  خرده فروش امیدوار است که بتواند رقیب بزرگی برای برنامه حمل و نقل رایگان juggernaut Prime آمازون باشد.  Walmart Plus 160،000 مورد تحویل داده شده در همان روز ، تخفیف سوخت در پمپ بنزین های منتخب و امکان خرید در فروشگاه های Walmart را بدون نیاز به انتظار در یک رجیستری ، در اختیار اعضا قرار می دهد.

با این حال ، مکمیلان به تحلیلگران گفت که اکنون تمرکز روی کیفیت تجربه است ، نه کمیت.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

میسی اعلام کرد سود خالص پس از ضررهای هنگفت در مدت مشابه سال گذشته به 103 میلیون دلار رسیده است.  به ازای هر سهم ، درآمد خالص شرکت در نیویورک 32 سنت بود یا در صورت حذف هزینه های یکبار مصرف ، 39 سنت بود.  بر اساس مطالعه انجام شده توسط Zacks Investment Research ، وال استریت به دنبال خسارت حدود 41 سنت در هر سهم بود.

درآمد 4.71 میلیارد دلار نیز بیش از پیش بینی تحلیلگران بود.

میسی انتظار دارد درآمد سالانه در بازه 2173/2 تا 22/23 میلیارد دلار در مقایسه با پیش بینی های قبلی 19/75 تا 20،75 میلیارد دلار باشد.

به گفته ساکس ، فروش انبارهای خانگی به 37.5 میلیارد دلار رسید که 32.7 درصد بیشتر از همان سال است ، به مراتب بهتر از تخمین تحلیلگران 34.88 میلیارد دلار است.

فروش در فروشگاه ها ، حداقل به مدت یک سال باز ، شاخص مهم سلامت تاجر ، 31٪ جهش داشت.  در ایالات متحده ، این فروش 29.9٪ افزایش یافته است.

درآمد هوم دپو تقریباً دو برابر شد و به 4.1 میلیارد دلار یا 3.86 دلار برای هر سهم رسید.  وال استریت انتظار 3.04 دلار برای هر سهم را دارد.

در پایان معاملات صبح روز سه شنبه ، سهام Macy’s 26 سنت یا بیش از 1 درصد افزایش یافت و به 19.44 دلار در هر سهم رسید.  سهام Walmart با افزایش تقریبا 4٪ یا معادل 5.37 دلار به 144.78 دلار رسید.  سهام Home Depot با 1.43 دلار کاهش به 318.50 دلار رسید.

___

میشل چاپمن ، نویسنده AP ، در این گزارش همکاری داشت.

_____

Anne d’Inocenzio را دنبال کنید: http://twitter.com/ADInnocenzio

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۹
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی