موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

محول چوکسی و نیراو مودی به اتهام استخراج 13،500 کرون پول عمومی از PNB تحت تعقیب هستند.

رسانه های محلی گزارش دادند ، البته غواص الماس فراری Mehul Choxi در آنتیگوا و باربودا ناپدید شده است و پلیس از روز یکشنبه در جستجوی وی است.  Antiguanewsroom ، یک رسانه محلی ، روز سه شنبه به نقل از کمیسار پلیس Atli Rodney اظهار داشت که پلیس “در حال پیگیری محل بازرگان هندی Mehul Choxi” است ، که “شایعات مفقود شده” است.

رسانه ها گزارش دادند که چوکسی ، که تابعیت کشور جزیره کارائیب آنتیگوا و باربودا را گرفت ، روز یکشنبه در حال رانندگی در قسمت جنوبی جزیره مشاهده شد.

بعداً وسیله نقلیه وی پیدا شد اما هیچ اثری از Choxi گزارش نشده است.

س Quesالات ارسال شده به وکیل وی در مورد گزارش ها بی پاسخ مانده است.

چوکسی و برادرزاده اش نیراو مودی به اتهام گرفتن 13،500 کرون پول عمومی از بانک ملی پنجاب دولتی (PNB) با استفاده از تعهدات تحت تعقیب هستند.

در حالی که مودی پس از انکار مکرر وثیقه و استرداد به چالش به هند در لندن زندانی شد ، چوکسی تابعیت آنتیگوا و باربودا را در سال 2017 با استفاده از برنامه Citizenship through Investment قبل از فرار از هند در هفته اول ژانویه 2018 گرفته بود. این تقلب بعداً آشکار شد .

هر دو با کاوشگر CBI روبرو هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۴
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی