موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

در هنگام ساخت این پنجره ها از ضخیم ترین و مستحکم ترین نوع آلومینیوم استفاده می شود تا طول عمر و دوام محصول نیز بالا باشد. پنجره های آلومینیومی کشویی معمولا تک جداره یا دو جداره هستند

 

 تولید کنندگان در هنگام تولید این محصول از با کیفیت ترین شیشه ها استفاده می کنند. قیمت پنجره کشویی تک ریل بیشتر از قیمت پنجره کشویی یو پی وی سی دوریل است. به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی انجام می شود و ساده ترین عملیات ساختمانی می باشد.

 

برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره پی وی سی و الومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم درب و پنجره قدیمی نصب میشود.

 

به این ترتیب که درب و پنجره های قدیمی با فرز بریده شده و درب و پنجره های دوجداره پی وی سی و الومینیوم بوسیله پیچ های مخصوص بر روی فریم (قاب) درب و پنجره های قبلی نصب می گردد و توسط فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود. تعویض پنجره قدیمی با پی وی سی و یا الومینیوم تفاوت زیادی در روند کار ندارد و این فقط سلیقه شماست که مقدم بر کار است.

 

عایق بندی ساختمان ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نقش درب و پنجره های دوجداره پی وی سی و الومینیوم در این زمینه بسیار پر رنگ و کاربردی است به گونه ای که تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی کاملا در بین اقشار مختلف جامعه احساس میشود زیرا ورود سرما در فصل زمستان و همچنین ورود گرما و ریزگردها و الودگی ها در روزهای مختلف سال در کلان شهرها باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود. علت عایق نبودن پنجره های قدیمی دلایل فراوانی دارد

 

که پنجره های دوجداره کاملا این معایب را پوشش داده و بعد از تعویض پنجره قدیمی با پی وی سی خواهید دید که چگونه دمای محیط تنظیم شده و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی از مزایای بی نظیر درب و پنجره های پی وی سی و الومینیوم بهره مند خواهید شد. تنظیم مجدد یراق الات پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی که از رگلاژ اولیه خارج شده است.

 

پنجره آلومینیومی، همانطور که از اسم آن مشخص است پنجرهای است که برای ساخت آن از پروفیلهای آلومینیوم استفاده شده باشد که ساختار آن نقرهای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکلپذیری زیاد می باشد. ساختار پنجره های فلزی آلومینیومیبه گونه ای است که علاوه بر کاهش اتلاف انرژی به دلیل درزبندی های مناسب صورت گرفته در آنها از ورود گرد و غبار به خانه و محوطه داخلی جلوگیری کرده و عایق صوتی خوبی نیز فراهم می کنند

 

که این مسئله لزوم کاربرد آنها را در مناطق شلوغ شهری برای آسایش اعضاء خانواده نشان می دهد. این در حالی است که ساخت پی وی سی موجب تصاعد هیچ نوع گاز سمی نمی شود و قابلیت برگشت پذیری به چرخه تولید، ساده تری هم دارد. تعویض پنجره قدیمی,تعویض شیشه شکسته,پنجره دوجداره,تعویض بدون تخریب,تعویض درب و پنجره قدیمی اهنی با درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیومی بدون تخریب,نحوه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره,پنجره,درب,آهنی,الومینیوم,upvc,یو پی وی سی,تعویض پنجره,تعویض درب تعویض درب و پنجره UPVC و آلومینیومی .

 

امتیازی که شرکت نماسازان زاگرس نسبت به رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی بدون تخریب و حتی کوچکترین خرابی است. اگر از قبل پنجره های UPVC در خانه خود دارید اما به دنبال چیزی هستید که از نظر حرارتی کارآمدتر باشد ، ما از نقش وسیعی از پنجره های UPVC بسیار کارآمد را داریم

 

 در عوض در بیشتر پنجره های محدوده ما می توان از شیشه سه جداره استفاده کرد تا بازده انرژی بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر پنجره هایی به شکل های غیرمعمولی دارید، فریم ها و قاب هایی که از آن ساخته شده گزینه مناسبی برای شماست، زیرا می توانید آن را به شکل مورد نظر خودتان سفارشی سازی کنید. مشابه این امر در پنجره های آلومینیومی اتفاق می افتد گرمای تابستان یا سرمای زمستان از طریق پنجره های آلومینیومی به راحتی وارد خانه می شود برای مقابله با این مسئله کارخانه های تولید کننده پنجره آلومینیومی و خیلی از درب ها و پنجره های آلومینیومی Termal Break را اضافه می کند که یک نوار رزینی خشک است که وارد قاب یا چهار چوب میشود.

 

پنجره آلومینیوم رشت

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک لولایی که در ساخت درب و پنجره ساختمان کاربرد بالایی دارد را می توان از طریق بازار فروش این محصول در شیراز خرید و مورد استفاده قرار داد. بازار خرید، این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب و کیفیتی بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

بازار پنجره آلومینیومی این محصول را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. این سیستم با واشرهای آب بندی مخصوص به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و صوتی (کاهش تا 70 دسی بل) می باشد. توری پنجره از جنس گالوانیزه نوعی توری بسیار محکم، مقاوم و بادوام است. البته ما به شما پیشنهاد می کنیم که بهتر است نوع فابریک آن را در همان گام اول بخرید تا با دردسرهای گوناگون مواجه نشوید. اکسید پذیری: پنجره دوجداره آلومینیومی در برابر اکسید شدن مقاوم می باشد و تغییر رنگ و شکل نمی دهد.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی