موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۳۲ ب.ظ

از دیگر مزایای مهم این سیستم ها عایق رطوبتی، عایق حرارتی، عایق صوتی بودن آنها میباشد. پنجرههای آلومینیومی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و روز به روز نیز مقرون به صرفه تر می شوند زیرا زمانی که تولیدکنندگان، تولید پنجرههای خود را افزایش میدهند

 

معمولاً میتوانند هزینهها را کاهش دهند اگر شما درخواست پنجرههای آلومینیومی را دارید اما مطمئن نیستید که آیا آنها با بودجهتان هماهنگ خواهند شد یا نه باید بدانید که شما ممکن است از اینکه آنها چقدر ارزان هستند شگفتزده شوید. پنجرههای آلومینیومی دو جداره یا حتی سه جداره به ویژه گزینه مناسبی برای واحدهای بزرگ لعاب یا جبهههای شیشهای در خانه یا محل کار شما هستند.

 

برای انجام این کار پروفیلهای UPVC را به بخش ایستگاه جوش کارخانه برده و با دستگاههای مخصوص، پروفیلها را به یکدیگر متصل خواهند کرد. انتقال گرما از طریق موادی که به یکدیگر لمس می شوند، منتقل خواهد شد. از پنجره ترمال بریک می توان به عنوان نمونه ای توصیف کرد که در آن قاب و اجزای پنجره به عناصر داخلی و خارجی تقسیم شده و با استفاده از ماده ای با رسانایی کمتر، به یکدیگر پیوسته اند.

 

۵-حفاظت از محیط زیست: تصور می شود آلومینیم از محیط زیست حفاظت می کند و در مقابل upvc ماده ای ارزان تر است. هرچند که شاید تصور کنید که پنجرههای آلومینیومی تنها به رنگهای خاکستری یا فلزی هستند، بسیاری از تولیدکنندگان گزینههای مختلف زیادی را ارائه میدهند. پروتئین UPVC برخلاف پنجرههای چوبی سنتی حساس به موریانه یا آفتاب نیست. اگر در بالای سینک ظرفشویی یا کابینتها پنجرهای قرار داشته باشد،

 

بهترین نوع پنجره برای این مکان، مدل کشویی است، زیرا این پنجرهها در هنگام باز و بسته شدن فضای اضافی اشغال نمیکنند. پنجره لولایی دارای دو حالت باز شوندگی به سمت چپ و راست می باشد

 

که به دلیل سهولت در باز و بسته شدن و ویژگی های آنها مانند عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت و عایق صوتی بودن بسیار مورد توجه هست و اگر در ساخت آنها تمام استاندارهای ممکن رعایت شود ماندگاری طولانی مدتی خواهند داشت و بر اثر باز و بسته شدن به تعویض قطعه نیاز نخواهند داشت و دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نمی شود.

 

جنس و شیوه ساخت پنجره ترمال بریک باعث شده تا از آنها بیشتر در مناطق زلزله خیز کاربرد داشته باشند. جدای از مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل ، در طی فرایند ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی شود و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود ، بازیافت می شود.

 

رنگ سفید در پروفیل های UPVC به عنوان رنگ اصلی محسوب می شود ولی انواع روکش های لمینیت طرح دار که به هیچ عنوان جای رنگهای پودری الکترواستاتیک آلومینیومی را از نظر کاربرد و زیبایی نخواهد گرفت. رنگهای پودری الکترواستاتیک که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی شده اند و با بیش از 250 رنگ متنوع در اختیار مصرفکنندگان پروفیل آلومینیوم قرار گرفته اند. اگر مایل به انتخاب پنجره دوجداره با پروفیل آلومینیوم با عایق بندی قوی هستید

 

بهتر است از پنجره دوجداره ترمال بریک (Termal berak) استفاده کنید. سیستم پنجره آلومینیوم ترمال بریک و ایجاد لایه پلی آمید بین لایه های داخلی و خارجی پرو فیل آلومینیوم توسط دستگاه پانچ پیشرفته انجام میشود و این امر امکان انتقال و نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر میرساند.

 

پنجره آلومینیوم حفاظ دار

در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت می باشد. انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با ضخامت قاب، کیفیت و پایداری و هم چنین خصوصیات صوتی و حرارتی متمایز میشوند. ضخامت این لایه اکسیدی بین ۱۰ تا ۲۰ میکرون می باشد.

 

به طور کلی افزایش ضخامت فریم و پانل لعاب باعث بهبود خواص حرارتی و سایر خواص فوق میشود. امروزه این محصول با توجه به ساختار منحصر به فرد خود به شدت مورد استقبال مهندسان ساختمان قرار گرفته و از همین رو افراد بسیاری برای خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم اقدام می کنند.

 

پنجرههای آلومینیومی با کیفیت بالا در ضخامتهای مختلف قاب تا 117 میلیمتر وجود دارد که SCS در صورت لزوم میتواند آنها را تأمین کند. زیبایی و تنوع رنگی: در و پنجرههای آلومینیومی تنوع بسیار بالایی در رنگآمیزی دارند همچنین در پنجرههای آنادایز شده از زیبایی بالایی برخوردار هستند. سیستمهای ترمال بریک در عین سبکی فوق العادهای که دارند در مقابل فشار باد بسیار مقاوم میباشند، همچنین در برابر آلودگی و گرد و غبار هم مقاوم میباشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی