موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

قیمت پنجره آلومینیومی اختصاصی

پنجره های Thermal break ( شکست حرارتی ) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند .به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دوجداره بودن شیشه ها ، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دوجداره می شوند . در هنگام خرید حتماً باید نوع یراقآلات مصرفی و استاندارد بودن آن و کشور سازنده تعیین شود زیرا تفاوت قیمت در برندهای مختلف بسیار زیاد است.

 

دلیل این است که بسیاری از باغچه و ویلا ها در خارج از بافت شهرداری ویا دهیاری بنا می شود و امکاناتی مانند گاز شهری برخوردار نیستند ، لذا جلوگیری از تلفات انرژی جهت گرمایش این ویلاها بسیار اهمیت دارد. تابش انرژی گرما را از طریق امواج با فرکانس بالا مانند نور مرئی ، نور ماوراء بنفش یا مایکروویو انتقال می دهد. در دمای سخت آزمایش شده تا اطمینان حاصل شود که رنگ و کیفیت آن با تابش خورشید در طی زمان تغییری پیدا نمیکند.

پنجره آلومینیومی رنگی

پروفیلها پس از گذر از کابین پاشش و ورود به کوره پخت رنگ، طول کوره را که دمای آن با دستورالعمل رنگ مورد استفاده تنظیم شده است، طی 15 دقیقه یا بیشتر میپیمایند. جلوگیری از تبادل حرارتی، ورود گرد و غبار و آلودگیهای صوتی از جمله دلایلی است،

 

که موجب روی آوردن مردم برای تعویض پنجره قدیمی با درب و پنجرههای دوجداره میشود. عایق گرد و غبار: پروفیل UPVC که در انواع چند جداره استفاده می شود، آنها را به خوبی در برابر گرد و غبار عایق می کند. پنجره کشویی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. قیمت پنجرههای ترمال بریک بین 3/000/000 تا 4/500/000 ریال میباشد که این هزینه به ابعاد، هندسه و رنگ پنجره بستگی دارد.

به عنوان مثال در صورت استفاده از نوع ترمال بریک قیمت آن نسبت به نوع معمولی افزایش می یابد. پروفیل ترمال بریک در یک پست آموزشی در داخل همین وب سایت به صورت کامل شرح داده شده است

 

اما به طور خلاصه در تعریف این پروفیل باید اشاره کنیم که این پروفیل نوعی از آلومینیوم می باشد که با قرار دادن لایه پلی امید در داخل آن معایب پروفیل آلومینیومی ساده را دیگر ندارد و بسیار مناسب تر از پروفیل یو پی وی سی می باشد چه از نظر زیبایی و چه از نظر مقاومت و طول عمر .

پنجره های آلومینیومی قدیمی

ما در تلاش این هستیم که نصبی را با سرعت و به طور موثر انجام دهیم، بنابراین شما می توانید از مزایای ما در اسرع وقت لذت ببرید. در ماه های گرم سال نیز شما نیاز کمتری به سیستمهای خنک کننده خواهید داشت. گزینه های شما شامل محصولات وینیل ، چوب یا آلومینیوم است.

 

اگر بدلیل ایجاد گچ بری و یا نصب چوب پرده تا فاصله 30 سانتیمتری از سقف نیز از ایجاد پنجره بازشو صرف نظر کنیم؛ میزان باقیمانده برای ارتفاع پنجره 130 سانتیمتر منهای ارتفاع اتاق برابر با 150 سانتیمتر میباشد. به طور مثال اگر یک پنجره دولنگه با ابعاد 150×150 در اتاق خواب قرار میگیرد و در موازات آن در همان بعد از نما یک پنجره سه لنگه برای پذیرایی در نظر داریم ابعاد هر لنگه پنجره پذیرایی را نیز باید 150 × 75 در نظر بگیریم که ابعاد کلی پنجره پذیرایی به ارتفاع 150 و عرض 225 سانتیمتر خواهد شد.

 

در پنجرههای کشویی داخل ریلها کاملاً تمیز شود تا باز و بسته کردن پنجره به راحتی انجام شود. مونتاژ نسبت به تیپبندی پنجرهها به صورتهای مختلفی انجام میگیرد که به اختصار میتوان استفاده از گوشههای خاص، پیچهای آهنی، پانچ را نام برد که علاوه بر سرعت، دارای دقت، ظرافت و کیفیت بسیار بالا میباشند.

 

معمولاً ساخت و مونتاژ پنجره در کارگاه انجام شده و سپس یه محل نصب منتقل میشود و تنها برای نصب نیاز به ابزارهایی مانند دریل و … در ساخت اغلب فریمهای در و پنجره، اجزای ماشینها، ورق، پروفیلها و … پروفیلها پس از خشک شدن آماده رنگپذیری میباشند.

 

برای نصب معمولاً 2 نفر نصاب کافی میباشند. رنگهای پودری قابل اجرا بر روی کلیه سطوح فلزی میباشند. بهترین زمان برای اجرا پس از اتمام کامل عملیات ساختمانی است. ابتدا پروفیلها و قطعات در بستههای خاص قرار میگیرند، سپس این بستهها بوسیله جرثقیل وارد وانهای مختلف شده و پس از طی زمان مشخص غوطهوری در هر یک از مواد به وان بعدی منتقل میگردند تا عملیات زیرسازی کامل شود.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی