موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

دانشمند دولت آمریکا که به طراحی یکی از اولین واکسن ها علیه COVID-19 کمک کرد و سپس با بدبینی در مورد عکس ها در جوامع رنگی برخورد کرد ، در ماه ژوئن به هاروارد نقل مکان کرد.

Kizzmekia Corbett از موسسه ملی بهداشت تحقیقات خود را در مورد نسل بعدی واکسن ویروس کرونا در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد TH Chan انجام خواهد داد.

کوربت به آسوشیتدپرس گفت که این اقدام همچنین باعث شد تا وی حتی بیشتر درگیر واکسن ها و عدالت شود.

وی گفت: “من به طور کلی سال گذشته را می گذراندم ، برای مبارزه با اطلاعات نادرست”  “ما فکر می کنیم که فقط می توانیم بگوییم” علم خوب است “و مردم می گویند” خوب ، بله ، من واکسن می زنم “وقتی س questionsالات آنها در عوض نیاز به توجه بیشتری دارد

کوربت 35 ساله به تولید NIH در تولید واکسن COVID-19 ، تولید شده توسط Moderna کمک کرد.  این ایمونولوژیست ویروسی شش سال را به سرپرستی یک تیم تحقیقاتی در NIH گذراند که واکسن های احتمالی علیه ویروس های کرونا مانند MERS را مورد بررسی قرار داد و با ظهور ویروس کرونا ویروس جدید به آنها یک مزیت داد.

وقتی مبارزات واکسیناسیون آغاز شد ، کوربت تقریباً در کلیساها و مجامعی که توسط کالج ها ، پزشکان و حتی کریم عبدالجبار بازیکن بسکتبال بزرگ برای مقابله با بی میلی واکسن ها ترتیب داده شده صحبت می کرد.

کوربت در نقش جدید خود ، سرپرست آزمایشگاهی خواهد بود که در حال آزمایش واکسن های جدید برای محافظت در برابر اعضای اضافی خانواده ویروس کرونا و سایر ویروس های جدید است که می تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد.

سارا فورچون ، رئیس ایمنی شناسی و بیماری های عفونی در دانشکده هاروارد چان ، گفت: “ما همچنان این ویروس های در حال ظهور را مشاهده خواهیم کرد و باید راهکارهایی برای مقابله با آنها داشته باشیم.”  “متأسفانه با ویروس های کرونا و نیاز به درک چگونگی واکسیناسیون علیه ویروس های کرونا ، ما از جنگل خارج نیستیم.”

___

دپارتمان بهداشت و علوم آسوشیتدپرس از بخش آموزش علوم م Instituteسسه پزشکی هوارد هیوز پشتیبانی دریافت می کند.  AP فقط مسئولیت کلیه مطالب را بر عهده دارد.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی