موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

دهلی نو: علی رغم پاسخ خاموش خیابان دلال به شماره های مارس ، تحلیلگران گفتند که شماره اپراتورهای مخابراتی تا حد زیادی یکسان است و آنها از Ebitda پایدار و بدون افزایش تعرفه ای به غیر از اضافه کردن مشترکان با کیفیت 4G ، ظرفیت شبکه عالی و رشد در مشاغل خانگی استقبال می کنند.

در حالی که پیش بینی درآمد اپراتور مخابراتی اندکی کاهش یافته است ، تحلیلگران نسبت به افزایش سهم بازار خوشبین هستند و اهداف قیمتی را تا 750 روپیه تعیین کرده اند که حاکی از رشد احتمالی سهام 39٪ است.

در میان شرکت های کارگزاری جهانی ، Citi رتبه “خرید” سهام را با قیمت هدف 685 روپیه حفظ می کند ، زیرا انتظار دارد این شرکت همچنان سهام بازار را بدست آورد.  وی با اشاره به اینکه سهام در چند ماه گذشته باقی مانده است ، گفت: ارزیابی ها برای سهام منطقی است.

Macquarie ، که دارای امتیاز “بهتر” نسبت به سهام است ، حرکت برای سه ماهه مارس “خوب” یافت.  به گفته وی ، تأثیر بر Arpu عمدتا به دلیل لغو IUC است.  این سهام بر اساس 8.1 برابر FY23 EV / Ebitda سهام با ارزش هدف 747 روپیه را پیدا می کند.

این سناریو 2.26٪ سقوط کرد و به سطح 537 روپیه رسید در یک جلسه غیرعادی قوی برای خیابان دلال در روز سه شنبه.  روز دوشنبه 2٪ سقوط کرده بود و اکنون برای پنج جلسه متوالی در حال سقوط است.

روز دوشنبه ، Airtel از کاهش سه ماهه 11.1 درصدی سود خالص تلفیقی خود به 759.20 روپیه خبر داد که بسیار کمتر از پیش بینی تحلیلگران است.  این حذف در نهایت صورت می گیرد ، اگرچه این شرکت سود استثنایی 440 کرون را برای سه ماهه اعلام کرد و درآمد دیگر را تقریباً دو برابر کرد و به 83.9 کرون رسید.

درآمد عملیاتی تلفیقی با 3 درصد کاهش در سه ماهه گذشته به 25747.3 کرون رسیده است.

میانگین درآمد مصرف کننده این شرکت (ARPU) در هند در سه ماهه گذشته با نزدیک به 13 درصد کاهش به 145 روپیه برای هر کاربر نسبت به بالاترین رقم سه ساله 166 ریالی در سه ماهه قبل رسیده است.  کاهش ARPU عمدتا به دلیل لغو هزینه های استفاده از اتصالات از 1 ژانویه است.

تعداد مشتری اپراتور ارتباطات از راه دور در هند طی سه ماهه با افزایش 4.2٪ به صورت سه ماهه به 350.3 میلیون نفر رسیده است.

گلدمن ساکس گفت که بازار سناریوی “توزیع مجدد سهم بازار” را دست کم گرفته و معتقد است که یکی از این دو نتیجه – افزایش تعرفه ها یا توزیع مجدد سهم بازار – در آینده نزدیک بسیار محتمل است.  شرکت کارگزاری برای خرید سهام با قیمت هدف 665 روپیه رتبه بندی را حفظ می کند.

“بهارتی طیف وسیعی از نتایج را با اضافه شدن مشترکان بیش از حد انتظار گزارش کرد ، اما این با Arpu کمی ضعیف تر جبران شد.  با این حال ، این عملکرد همچنان بهتر از رقبای خود عمل می کند ، در حالی که سهم بازار این شرکت در 5 چهارماهه گذشته 390 بیت بر ثانیه بیشتر است.  اگرچه ما به دلیل Covid-19 (تعدیل در افزونه های مشترک) و رقابت ، انتظار موانع درآمد کوتاه مدت را داریم ، اما پیش بینی می کنیم تجارت بی سیم Bharti 20 درصد به علاوه درآمد و رشد Ebitda را برای دو سال آینده تأمین کند. ”

CLSA همچنین برای سهام با هدف 730 روپیه مثبت است.  برای این دلال ، درآمد حاصل از سه ماهه مارس بیش از پیش بینی ها بود.  وی خاطرنشان کرد که فروش در هند ، خالص از IUC ، به طور پیوسته 4 درصد افزایش یافته است.  در این گزارش آمده است: “نفوذ 4G توسط بهارتی از 56٪ مشترکان خود باعث رشد است.”

مدیریت این شرکت روز سه شنبه ساعت 14:30 IST میزبان یک کنفرانس است.  UBS گفت که نظر مدیریت را در مورد تأثیر احتمالی موج دوم Covid-19 ، چشم انداز کلی رقابت موبایل و موضوعاتی مانند حداقل تعرفه ها و مناقصه های طیف 5G بررسی می کند.  وی گفت که او همچنین بر “تسطیح Arpus” و تأثیر بالقوه پیشنهادهای رایگان اخیر ارائه شده توسط همه شرکت های ارتباط از راه دور به عنوان بخشی از تسریع بیماری همه گیر تمرکز خواهد کرد.

“به طور کلی ، یک مجموعه نتایج سالم ، با بهارتی در اکثر شاخص ها از Jio عملکرد بهتری دارد. تأثیر موج دوم Covid-19 بر روی افزونه های مشترک و ARPU ، نظارت کلیدی برای آینده خواهد بود. ما اخیراً این بخش را به طور کامل تجزیه و تحلیل کرده ایم ، UBS گفت ، و ما معتقدیم که بهارتی “ما در بخش خوبی قرار داریم. ما رتبه” خرید “را با هدف قیمت 665 Rs حفظ می کنیم.

“تهیه بهاری ، شامل اجاره ، طیف بدهی و درآمد ناخالص تعدیل شده (AGR) ، 3 برابر راحت است (2.5 برابر قبل از AGR). درخواست بهارتی در SC برای خطاهای جستجوی DoT AGR در انتظار راه حل است. Bharti FY21 Capex 3.3 میلیارد دلار و رایگان است جریان وجوه نقد دو برابر شده و به 3 میلیارد دلار رسیده است. ”CLSA به نقل از CY23 پیش بینی رشد 17 درصدی Ebitda تلفیقی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی