موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

سلامت زنان از اهمیت بالایی برای جامعه برخوردار است

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۰۶ ق.ظ

 

او برای رفاه حال بسیاری از بیمارانی که از تنفس و آلرژی رنج می برند کار کرده است.  امروز ، دکتر گوتام ، متولد خانواده ای از پزشکان مشهور ، تلاش ویژه ای می کند تا بر اهمیت سلامت زنان در جامعه و اقتصاد تأکید کند.  وی در گفتگویی با M. Rajendran ، عمیقا به رابطه بین مکمل ها و سلامت زنان می پردازد.

  چالش های بهداشتی که زنان در هند تجربه می کنند چیست؟

زنان در هند به سلامتی خود اهمیتی نمی دهند.  ملاحظه می شود که زنان تمایل دارند از خانواده خود مراقبت کرده و از سلامتی و سلامتی خود غافل شوند.  چنین روندهایی منجر به بدتر شدن سلامت زنان شده است.  سلامت زنان باید به یک هدف ملی تبدیل شود و به عنوان یک مأموریت انجام شود.  در غیر این صورت ، آنها همچنان از سلامتی خود غافل می شوند.

آیا می توانید در مورد وضعیت سلامتی زنان در حالت ماموریت بیشتر توضیح دهید؟

دولت در حال حاضر برنامه های زیادی برای سلامتی و رفاه زنان دارد.

چندین طرح برای کمک به بهبود سلامت زنان در هند پیشنهاد شده است.  زنان هندی مواد مغذی لازم را برای بدن مصرف نمی کنند.  در نتیجه ، سطح ایمنی آنها پایین است.  ما بسیاری از بیماران م femaleنث زن را داریم که از نظر سلامتی ضعیف هستند ، دلیل اصلی این امر این است که آنها مواد مغذی دریافت نکرده اند.  باید اطمینان حاصل شود که زنان مکمل های روزانه خود را در خانه و دفتر می خورند ، باید یک کار خانه به خانه انجام شود.

 آیا این فقط مشکلی برای زنان روستایی است یا زنان شهری؟

این مشکل در زنان در مناطق روستایی و شهری شایع است و در زنان تحصیل کرده و تحصیل نکرده وجود دارد.

دلایل چیست؟

این به دلیل عدم دانش و بی احتیاطی است.  وجود مواد مغذی مناسب در غذا دانشی است که مردم از زمانی که شروع به جمع آوری و فرآوری محصولات کرده اند ، آن را درک کرده اند.  در طول سال ها ، شیوه زندگی مدرن منجر به غفلت از رژیم غذایی و سبک زندگی شده است.  خانم ها توانایی ندارند مواد مغذی کمتری در بدن خود داشته باشند.  نیازهای اندازه گیری ماهانه قبل و بعد از بارداری نیاز به مصرف مواد مغذی مناسب دارد.

چگونه زنان از سلامتی خود بهتر مراقبت می کنند؟  آیا مکمل ها لازم است؟

در این زندگی پر سر و صدا ، زنان همچنان به نقش آفرینی و انجام کارهای زیادی بین نقش های مختلف زندگی ادامه می دهند.  بنابراین ، آنها به استخوان های سالم و همچنین انرژی در طول روز نیاز دارند.  من Revital H Woman را برای بیماران زن خود توصیه می کنم ، که یک رژیم غذایی کامل با ترکیبی از کلسیم ، آهن ، جینسینگ و بسیاری از ویتامین ها را فراهم می کند.      

آیا زنان از مصرف مکمل ها ناراحت کننده نیستند؟

بله ، در هند ، زنان با سو susp ظن به مکمل ها نگاه می کنند.  کمپینی توسط دولت ، پزشکان و بخش توسعه می تواند به رفع این شک کمک کند.  بیش از حد تردید کمبود اطلاعات در مورد اثربخشی آن است.  مکمل ها توصیه می شوند ، به ویژه در زمینه هند ، که در آن کمبود تغذیه باعث نگرانی می شود.

سلامت زنان چقدر برای اقتصاد حیاتی است؟

به راحتی می توان با ارقام تأکید کرد که زنان درصد مشخصی در رشد اقتصادی کشور دارند.  اما هیچ مطالعه ای برای سنجش سهم کلی آنها در رفاه یک کشور انجام نشده است.  این یکی از دلایلی است که من اکیداً توصیه می کنم زنان اگر می خواهند به رشد کلی کشور ، نه فقط اقتصاد ، کمک کنند ، از مکمل های غذایی خود مراقبت کنند.

آیا همه گروه های سنی می توانند مکمل مصرف کنند؟

همه زنان و دانشجویان شاغل در کالج ها و دانشگاه ها باید از داشتن مواد مغذی کافی اطمینان حاصل کنند.  با این حال ، در زندگی که امروز زندگی می کنیم ، همه مواد مغذی مصرف و در دسترس نیستند.  مواد افزودنی تا حد زیادی می توانند این خلا را پر کنند.  مکمل ها هیچ عارضه جانبی ندارند.  مسئولیت مراقبت از سلامتی زنان در خانواده به عهده همه است.  بیش از همه ، مردان باید اطمینان حاصل کنند که زنان در خانه یادآوری می کنند که نیازهای روزانه خود را به مکمل ها مصرف کنند.  زنان جوان باید به داشتن رژیم غذایی مناسب و مکمل های غذایی تشویق شوند.

دولت به تنهایی نمی تواند این وظیفه را انجام دهد ، حتی اگر در حالت مأموریت انجام شود.  اما این پیشنهادی است که من معتقدم دولت هم در ایالت و هم در مرکز باید آن را بررسی کنند.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۴
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی