موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

    با اجرایی شدن محدودیت های جدید در سراسر کشور ، اداره منطقه نیلگیریس اعلام کرده است که افرادی از طالق های گودالور و پندالور که نیاز به مراقبت های پزشکی فوری دارند ، می توانند در موارد اضطراری به همسایگان کرالا و کارناتاکا سفر کنند.

در یک خبرنامه مطبوعاتی ، اداره منطقه گفت که به بیماران اجازه داده می شود از مرزهای ایالتی عبور کنند ، البته به شرط اجازه از طرف مأمور پزشکی منطقه ای دولت.

بیماران دو تالوک برای معالجه به سلطان باتری در کرالا یا چمراجاناگر در کارناتاکا سفر می کنند ، زیرا دو تالک نسبت به گودالور و پندالور نزدیکتر از کویمباتور همسایه هستند.

بیمارانی که تحت درمان مداوم مانند دیالیز هستند ، می توانند به کشورهای همسایه سفر کنند ، به شرط داشتن مجوزهای مناسب.

اداره منطقه همچنین اعلام کرد که بازارهای چهار شهر بزرگ نیلگیریس – اوداگاماندالام ، کونور ، کوتاگیری و گودالور – به مکانهای موقت خارج از منزل منتقل می شوند که خطر انتقال COVID-19 کمتر است.

در Udhagamandalam ، بازار به محوطه مدرسه ATC Junction ، ایستگاه اتوبوس Ooty و پارکینگ NCMS در Udhagamandalam منتقل خواهد شد.  بازار Coonoor به جایگاه اتوبوس Coonoor ، بازار Kotagiri به گاندی میدان ، بازار Gudalur به مدرسه St. Joseph و بازار Gudalur Farmers به ​​Gandhi Tidal منتقل می شود.

کارخانه ها و کارخانه های تولید چای نیز مجاز به فعالیت خواهند بود و از مدیریت خواسته شده است تا با مجوز تحسیلدارهای محلی حمل و نقل کارگران را فراهم کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۹
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی