موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

کاپیتان وینیپگ جتس ، بلیک ویلر ، گفت که پس از اخراج طولانی مدت به سختی قابل بازگشت است.  انتقال به هاکی در مرحله پلی آف ، جایی که سرعت و شدت به سطوح آسمانی رسیده است ، بسیار دشوارتر است.

ظاهراً کسی به نیکولای اهلرز نگفته است.

ایلرز با انجام اولین بازی خود در 24 آوریل ، گل دوم خود را در وقت اضافه در وقت های اضافه به ثمر رساند و جت ها در دوره سوم سه گل بدون پاسخ به ثمر رساندند تا ادمونتون اویلرز را با نتیجه 5-4 مقابل تیم روز یکشنبه شکست دهند و در بهترین هفت دیدار 3 بر صفر پیش بیفتند. پلی آف دور شروع.

Ehlers گفت: “شما همیشه آرزو می کنید که چنین نوع گلی را به ثمر برسانید.”  “اما برای من امشب مسئله این بود که به آنجا بروم ، فقط بازی کنم و از سرعتم نهایت استفاده را ببرم. اما این یک کار تیمی بود.”

جت ها می توانند روز دوشنبه با پیروزی در این سری پیروز شوند.

ماتیو پرو ، بلیک ویلر و جاش موریسی در سه دقیقه و سه ثانیه دیوانه وار از گل سوم ، سه گل برای وینیپگ به ثمر رساندند تا بازی به وقت های اضافه ارسال شود.

سپس ، برای تکمیل یک بازی برگشت قابل توجه ، Ehlers ، که 11 بازی آخر فصل عادی را با آسیب دیدگی از ناحیه بالاتنه از دست داد ، در ساعت 9:13 دقیقه از وقت اضافی ، یک منطقه حمله را به ثمر رساند تا جت های جنگی خسته کننده باشد.

Ehlers گفت: “ما تسلیم نمی شویم.”  “در اینجا جالب است که بازی در این تیم بسیار جالب است. بعد از برنده OT می توانید شادی را ببینید و جای تعجب است که در پایان جشن هیچ کس آسیب ندید.”

تماشا کنید |  Ehlers نتیجه OT برنده:

نیک Ehlers در بازگشت از مصدومیت دو بار گلزنی کرد و بازگشت قابل توجه وینیپگ را به 5-4 محدود کرد. 2:22

ویلر بر اهمیت عملکرد Ehlers تأکید کرد.

“من بزرگ بودن یک بازیکن و معنای آن برای تیم ما را مسلم نمی دانم. اما انجام کاری که امشب کردی ، از دست دادن زمانی که انجام دادی ، و وارد شدن به بازی به همان اندازه و داشتن این سرعت ، و فقط آن را انجام ندهید ، تأثیر بسیار بزرگی بگذارید “، ویلر گفت.

“ما برای برگرداندن او روزشماری می کردیم … او فقط برای تیم ما معنی زیادی دارد. او نوعی است که می تواند یک بازی را روی سر خود بچرخاند و در صورت نیاز یک بازی عالی برای شما بسازد. و بنابراین ، او مرد امشب است. “

مربی جت پل موریس از بازگشت Ehlers بسیار هیجان زده بود.

موریس گفت: “مطمئناً دو هدف بزرگ ، اما این مثبت که به همراه دارد ، آن انرژی است.”  “او مدت طولانی افتضاحی نبود و پس از آن خیلی سخت است که در پلی آف وارد هاکی شود.”

لئون دریزایت دو گل و یک پاس گل برای نفتی ها به ثمر رساند که آنها همچنین از زک کاسیان و جوار کایرا گلزنی کردند.  کانر مک داوید یک جفت پاس گل داد.

تماشا کنید |  Draisaitl در مرحله پلی آف مقام 1 را کسب کرد:

لئون درایزایتل با یک ضربه لغزنده توسط جتس کانر هلبوسیک در دیدار 3 نتیجه را برای Oilers باز کرد. 0:54

کانر هلبوکه 44 بارک برای جت ها به ثمر رسید ، در حالی که مایک اسمیت 32 شکست از 37 ضربه را متوقف کرد.

جت ها پس از رفع اختلاف سه گل در 10 دقیقه پایانی آیین نامه ، به دهمین تیم تاریخ NHL تبدیل شدند که در یک بازی پلی آف پیروز می شوند.

موریس بازگشت را بزرگترین کار خود در پشت نیمکت عنوان کرد.

تنها چیزی که از دست رفته است؟  طرفداران  با توجه به پروتکل های COVID-19 در منیتوبا ، این بازی در مقابل هواداران Bell MTS Place برگزار شد.

ویلر گفت: “این خیلی بد بود که طرفداران ما در ساختمان نبودند زیرا این چیزی بود.”

پرو گفت: “سقف از این ساختمان بیرون خواهد آمد ، کاملاً دیوانه کننده خواهد بود.”

نقطه عطف دوره سوم پس از آن بود که جاش آرچیبالد به سمت محوطه جریمه رفت تا لوگان استنلی را قطع کند ، بازی تضمین شده در جلسه ایمنی NHL در روز دوشنبه.

پرووت در مورد پاسخ وینی پگ گفت: “من فکر می کنم این بهترین راه برای جلب هزینه (کاری) ارچیبالد است.”  “من فکر نمی کنم این یک بازی خیلی خوب از طرف او باشد و ما از این موضوع عصبانی هستیم و بیرون می رویم و گل می زنیم.”

شروع پرخاشگرانه کارناوال ها

در واقع ، Perreault با سیلی زدن به بازی قدرت متعاقباً در ساعت 11:41 از سوم جان خود را به جت ها داد.  این گل باعث شد جتها بدون پاسخ سه گله به ثمر برسند.  کاپیتان وینیپگ ویلر فقط 14:28 نتیجه را کاهش داد ، سپس فقط 16 ثانیه بعد موریسی از عمق گلزنی کرد و این مساوی بود.

پرو گفت: “ناگهان فقط یک گلوله برفی است و شما روی نیمکت این هیجان را پیدا می کنید ، بچه ها دیوانه می شوند.”

نفت خیز شروع به پرخاشگرانه ترین شروع خود در این مجموعه کرد و هنگامی که Draisaitl ادمونتون را در ساعت 6:33 دقیقه از اولین دوره روی تخته قرار داد ، پاداش را دریافت کرد ، گربه را عقب کشید و آن را به نردبان پشت هلیبویک کشیده شده جت های کشیده پیچید.

درایزایتل در دقیقه 9:10 با اولین برتری دو نفره که در خارج از مشاجره در کمین دروازه بود ، برتری نفت خیز را دو برابر کرد و آن را در خانه قرار داد – بازی سوم با گلهای زیاد در پلی آف این بازیکن 29 ساله.

طغیان توهین آمیز Draisaitl و McDavid مدت زیادی برای طرفداران عصبی نفت خیز احساس می شد.  مک داوید با 105 امتیاز NHL را هدایت کرد در حالی که Draceitle با 84 در رده دوم قرار داشت اما در هر دو بازی اول هر دو از رکورد حذف شدند.

تماشا کنید |  پیش نمایش مسابقات حذفی جام استنلی: بخش شمال

قدیمی ترین رقابت هاکی راند 1 را در بخش کل کانادا برجسته می کند. 3:08

Ehlers وینیپگ را روی تخته بلند کرد وقتی که او در ساعت 5:13 بعد از ظهر یک بازی قدرت را به ثمر رساند و از گوشه دور از پشت اسمیت مچ دست خود را شلیک کرد.

اما فقط یک دقیقه بعد از گل Ehlers ، کاسیان با دو گل برتری ادمونتون را بازیابی کرد.  کاسیان با درایزایتل و مک داوید سه بر دو به پایان رسید و روی یک پاس زیبا از درایزایتل متصل شد تا مچ دست خود را از هلبویک پرتاب کند.

ادمونتون در دقیقه 4:43 از موقعیت سوم پیش افتاد که کایرا در حالی که پشت به تور دروازه حریف بود ، در ضربه آدام لارسون کاملا دفع شد.

از آن لحظه به بعد همه چیز وینی پگ بود.

مربی نفت خیز ، دیو تیپت گفت: “این ناامیدکننده است زیرا ما تمام سال در این تیم نبوده ایم.”  “ما در بستن کار تیم بسیار خوبی بودیم.”

ادمونتون با نتیجه 48-37 از وینیپگ پیشی گرفت.

اویلرز (35-19-2) در رده سوم لیگ دسته شمالی بالاتر از وینیپگ (30-23-3) در رده سوم قرار گرفت و فصل 7-2 را پشت سر گذاشت.

وینیپگ در بازی های 1 و 2 در ادمونتون برنده شد ، و چهارشنبه 4-1 بازی را آغاز کرد ، سپس جمعه با پیروزی 1-0 در وقت اضافه به پیروزی رسید.

بازی 4 دوشنبه در وینیپگ است.  در صورت لزوم ، این مجموعه روز چهارشنبه برای بازی 5 به ادمونتون برمی گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی