موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

اندازه گیری ابعاد درب و پنجره تعویضی برای استعلام قیمت حدودی نیاز است وشما می توانید این اندازه گیری را قبل از تماس انجام دهید تا ما بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم فقط دقت کنید که برای اندازه گیری فریم اهنی دور درب و پنجره را در نظر نگیرید زیرا قرار نیست این بخش از دیوار جدا شود و پروفیل بازسازی به گونه ای طراحی شده است که در این فریم قاب شده و بعد از پیچ شدن اصولی عایق بندی و درزگیری می شود.

 

پنجره های uPVC به بزرگ و بدشکل بودن معروف هستند و ظاهر پلاستیکی آن ها برای صاحب خانه هایی که مایل به چیزی منحصر به فردتر برای خانه خود هستند، جذاب نیست. ولی امروزه به علت داشتن معایبی مانند عایق نبودن، زنگ زدگی و خوردگی دیگر مورد توجه نیستند. به همین دلیل توصیه می شود که موقع خرید درب و پنجره آلومینیوم حتما به این جزییات توجه کنید.

شیشه پنجره آلومینیومی

قبل از خرید درب و پنجره به فکر خرید یراق آلات هم باشید زیرا هر کدام از یراق آلات قیمت های متنوعی دارند و در انواع مختلفی ساخته شده اند. 5. بعد از اینکه نظافت قاب پنجره به پایان رسید، از اسفنج یا پارچه نانو برای پاک کردن مخلوط استفاده کنید. که این قیمت پنجره در ۵ قاب پروژه است. پس از انتخاب مدل قاب پنجره ، نوبت به انتخاب صدها رنگ متنوع مات و براق است که میتوانید با توجه به سبک و نمای بیرونی ساختمان خود، انتخاب کنید.

 

این پنجره ها به دلیل وجود یراق آلات ویژه از امنیت بالایی برخوردار هستند و در مقابل رطوبت، گرما و سرما مقاوم بوده و نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارد و به راحتی و با ارزانترین شوینده های خانگی زیبایی و تمیزی خود را باز می یابند، ارجحیت محصولات UPVC بر دیگر محصولات، عایق صوتی بودن آن ها و جلوگیری از اتلاف انرژی است که در مقایسه با محصولات مشابه بی همتا ست. خود آلومینیوم عایق سرما و گرما نمی باشد

 

اما وقتی تیغه پلی آمید عایق در بین پروفیل دوخته می شود ارتباط جدار بیرونی با جدار داخلی قطع می شود و پروفیل آلومینیوم عایق و یا همان ترمال بریک می شود، از اینرو پنجره تولید شده از پروفیل ترمال بریک و upvc از نظر خود پروفیل، عایق سرما و گرما می باشد

 

شرکت پنجره آلومینیومی دوجداره

 

چوب سرما و گرما را انتقال نمی دهد. آلومینیوم نوعی ماده رساناست که گرما و حرارت را از خود عبور میدهد. در پنجره آلومینیومی، ترمال بریک به این معنا میباشد که لایه ای خاص در میانه دیوارهای پروفیل آلومینیوم قرار می گیرد تا مانع از اتلاف انرژی در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بشود. موارد زیر شایع ترین روش های پوشش پروفیل آلومینیوم ما هستند تا رضایت مشتریان ما را برای هر گونه ضرورت سازنده به مشتریان ارائه دهند.

 

در ادامه به معرفی انواع مدل های بازشو سیستم های آلومینیومی می پردازیم،لازم به ذکر است که گروه صنعتی پاردیک به عنوان نماینده رسمی پروفیل های آلومینیوم برندهایGa،رینرز(Reynaers)و آکپا در اصفهان با فعالیت در سراسر ایران انواع سیستم های الومینیوم اختصاصی و ترمال بریک این سه برند معتبر را با بهترین کیفیت تولیدی فوم ایتالیا به شما عزیزان ارائه می نماید. این بدان معنی است که عامل اصلی ضخامت قاب بیرونی و پنجره است که واحد لعاب دو یا سه برابر را در خود نگه میدارد.

 

این نوع مصالح که به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است به سرعت جای مصالح مختلف را پر کرده است.

 

یکی از مهمترین مزایای پنجره های آلومینیومی این است که فریم های آنها به طور معمول نازک تر از قاب های Upvc و الوار است. لازم است بدانید این مدل اگر چه دارای ظاهر متفاوت می باشند اما همین ظاهر می تواند مدل پنجره را برای یک قرار گرفتن در یک محل مشخص کنید مثلا اگر شما فضای اندکی برای بازشو پنجره دارید می توانید از مدل کشوی استفاده کنید این پنجره برای باز شدن نیازی به فضا برای باز شدن ندارد.

 

اگر پنجره شما بزرگ می باشد پیشنهاد می شود به دلیل مقاومت خوب پنجره فولکس واگنی از این مدل استفاده نمایید. انواع پنجره بازشو (تک حالته ، دوحالته ، لولای مخفی، فولدینگ و بازشو مخفی های بیرون بازشو) وجود دارد. اما درب و پنجره های دوجداره ی امروزی انواع بسیار زیاد و متنوعی دارند که هر شخصی می تواند بر اساس سلیقه و نیازهایش یکی از انواع آن را استفاده کند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی