موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

درب و پنجره آلومینیومی کشویی

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ب.ظ

4. استفاده از انواع یراق آلات پنجره دو جداره شامل :لولایی ، دو حالته ، فولکس واگنی ، لیفت اند اسلاید ، کلنگی و … شرکت پنجره در تولید و اجرای درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.

 

به همین دلیل بسیاری از افراد از پنجرههای دوجداره برای خانهی خود استفاده میکنند. به بیان دقیق، از دلیل مقبولیت و محبوبیت این محصولات آغاز می کنیم و به نکات تکنیکی و فنی ساخت آن ها می پردازیم. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در ساخت پنجره های ترمال بریک وجود دارد این است که پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک داخلی و خارجی با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارد. طرح به دستگاه سپرده می شود و پروفیل آلومینیوم خام در سطح مقطع مشخص تولید می شود

 

اگر می خواهید پنجره به دو قسمت مساوی تقسیم شود عرض فریم را طوری انتخاب نمایید که هر لنکه بیشتر از ۸۰ سانتی متر نشود. این نوع یراق در اجرای درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. اسپانیولت های قفل میانی که در ارتفاع پشت و عرض پائین لنگه قرار میگیرد در ارتفاع و عرض بزرگتر از ۸۰۰ میلی متر استفاده میشوند تا مانع نفوذ گرد و غبار، باد و آب باران شده و هم زمان ضریب ایمنی پنجرهها را نیز افزایش میدهد.

 

بیشترین حالت عایق را لنگه ثابت دارد و هرچه لنگه های ثابت پنجره بیشتر باشد پنجره عایق تر است . یکی از ویژگی های پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد.

 

معمولا این پنجره ها به صورت دوجدار ساخته و عرضه می گردد. نگه داری و تمیز کردن پنجرهی دوجداره نسبت به سایر پنجرهها آسانتر است. در هر حال اگر تصمیم میگیرید برای یک یا چند اتاق خانۀ خود از این پنجرهها استفاده کنید، باید بدانید هزینۀ نصب و اجرای آنها بالاتر است؛

 

البته تمیز کردنشان هم انرژی و زمان بیشتری میطلبد! درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. از آن جا که پروفیل پنجره آلومینیومی حالت پیش ساخته دارد، گام نهایی تولید، بسته بندی مناسب برای انبار و ارسال است.

 

در انتها، روند رنگ آمیزی و بسته بندی از راه می رسد. 5. دارای ثبات رنگ و قابلیت نظافت مناسب و عدم رنگ پریدگی. 2. رنگ پذیری با طول عمر و تنوع بسیار بالا شامل رنگ های آنادایز ، پودری الکترواستاتیک و طرح چوب.

 

اگر در یک منطقه بسیار پر سر و صدایی زندگی می کنید، uPVC می تواند گزینه مطلوبی باشد، اما برای اکثر صاحب خانه ها، تفاوت عایق صدا بین این دو ماده به اندازه کافی ناچیز است که این امر، عامل مهمی در انتخاب آن ها نباشد. اگر مایل به انتخاب پنجره دوجداره با پروفیل آلومینیوم با عایق بندی قوی هستید، بهتر است از پنجره دوجداره ترمال بریک (Termal berak) استفاده کنید. باید آلومینیوم را انتخاب کنید یا uPVC؟

 

لازم است بدانید اگر به دنبال بهترین برند پنجره یو پی وی سی هستید و یکی از انواع پروفیل ها را انتخاب کرده اید، باید به این نکته نیز توجه کنید که در برخی از موارد دیده شده است از پروفیل های تقلبی نیز به عنوان پروفیل های معتبر استفاده می کنند.

 

ولی با این حال، در بسیاری از مواقع انتخاب یکی از این دو مدل درب و پنجره برای بسیاری دشوار و سخت است. با انتخاب پنجره دوجداره در کرج که از پروفیل مرغوب و با کیفیت ساخته می شود، علاوه بر ایجاد نمای زیبای خانه، در جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش آلودگی صوتی نیز موثر می باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی