موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

به نظر می رسد که سرانجام تسلا با در اختیار داشتن تصاویر جدیدی از یادداشت های منتشر شده از بروزرسانی نرم افزار 2021.4.15.11 ، نظارت بر درایور را اضافه خواهد کرد.  پس از ماه ها رفع اشکال و بهبود وضعیت آب و هوای سرد ، اگر این ساختار را دریافت کنید ، مورد جدیدی به نام “به روزرسانی های دوربین Cab” وجود دارد.

در یادداشت های این نشریه آمده است:

دوربین کابین بالای آینه دید عقب شما اکنون می تواند بی توجهی راننده را هنگام روشن بودن خلبان اتوماتیک تشخیص داده و به آنها هشدار دهد.  داده های حاصل از دوربین خود اتومبیل را ترک نمی کند ، به این معنی که سیستم نمی تواند اطلاعات را ذخیره یا انتقال دهد مگر اینکه اشتراک داده فعال باشد.  برای تغییر تنظیمات داده ، روی صفحه لمسی خودرو روی گزینه های کنترل> ایمنی و امنیت> اشتراک گذاری داده ضربه بزنید.

خوب ، پس چرا تسلا می خواهد یا باید دوربین کابین را فعال کند؟  از زمان تحویل کابین به مدل 3 و سپس به مدل Y ، تسلا گفته است که از کابین برای نظارت بر مسافران در طول سفرهای ربات های تاکسی استفاده می شود ، مانند دوربین های امنیتی در تاکسی های امروزی.  تا کنون ، آنها غیرفعال شده اند ، مگر اینکه شما بخشی از برنامه بتا FSD باشید.

تسلا با استفاده از نق زدن پیشرونده ، بی توجهی را تاکنون مشاهده کرده است ، که ابتدا از شما می خواهد وارد فرمان شوید تا به خودرو توجه کنید که توجه می کنید.  این بستگی به سرعتی که طی می کنید هر 30 ثانیه یا بیشتر اتفاق می افتد و ما آزمایش تسلا را با این مدت نسبت به به روزرسانی های قبلی نرم افزار مشاهده کرده ایم.

با استفاده از دوربین داخلی کابین که دقیقاً بالای آینه دید عقب قرار دارد ، تسلا می تواند از این طریق برای نظارت بر راننده استفاده کند ، اطمینان حاصل کند که راننده خواب نیست یا روی تلفن خود است.  در حالی که به نظر می رسید ماسک چند سال پیش در مصاحبه ای با لکس فریدمن با این ایده مخالف بود ، قابل درک بود که FSD اکنون در اینجا خواهد بود و به هیچ وجه به راننده احتیاج ندارد.  با توجه به تأخیر در تحویل FSD ، به نظر می رسد نظارت بر راننده با کمک دوربین کابین گام خوبی به جلو برای دور شدن از پیست است که به خصوص مدرسه قدیمی را در جاده های طولانی با جاده های مشخص مشخص می کند.

برای برخی ممکن است به نظر برسد رانندگی ارائه شده توسط SuperCruise جنرال موتورز و به زودی BlueCruise فورد در واقع پیشرفته تر از Autopilot تسلا است.  اگرچه هنگام استفاده از این سیستم ها موقعیت مکانی آنها بسیار محدود است اما این تجربه بهتر از این است که هر 30 ثانیه لمس کنید چرخ.

ما امیدواریم که این به روزرسانی جدید مسیر تسلا باشد ، رانندگی بدون هندزفری را ارائه دهد و سپس برای صاحبان مدل های S و X که دوربین کابینی ندارند ، با مشکلات احتمالی اصلاحات یکپارچه سازی مشکل داریم.

به روزرسانی توسط مالک جدید Model Y کوین اسمیت به اشتراک گذاشته شد (pleck)

تحویل فوق العاده روان بود.  تماس و جلوگیری از خروج از خط در حال حاضر غیرفعال است ، افزایش فاصله ردیابی ، درپوش سخت در 75 ، به چراغ های خودکار یا پرتاب AP ، دوربین کابین برای نظارت بر راننده نیاز دارد. pic.twitter.com/gKIkHSGNI7

– کوین اسمیت (sppleck @) 27 مه 2021

در حالی که دوربین کوچک است ، از این ویدئو GreenTheOnly می توان فهمید که واقعاً از وضوح کافی (و روشنایی شبانه) برای تعیین رفتار راننده برخوردار است.  در حالی که ممکن است تسلا ایالات اضافی را اضافه کرده باشد ، از اوایل آوریل ، این نرم افزار شامل نظارت بر حالت های زیر درایور ، از جمله Driver Eyes Down ، استفاده از تلفن ، Driver Head Down ، Driver Eyes Closed و حتی مقابله با چالش کسانی که عینک آفتابی استفاده می کنند بود.

اسمیت در پاسخ به این س ifال که آیا این مجموعه مشکلات را برطرف کرده است ، تأیید کرد که این کار را نکرد و پیشنهاد کرد که این تغییر پس از یک دوره اعتبار اولیه انجام شود.  موافقم ، تسلا احتمالاً یک مقایسه حالت سایه انجام می دهد ، که به آنها امکان می دهد با استفاده از Computer Vision ، دقت نظارت راننده را نسبت به ورودی هایی که از طریق سنسور گشتاور چرخ دریافت می کنند ، تعیین کنند.

وقتی دوربین فعال می شود ، مثل اغلب موارد ، هنوز گشتاور را نشان می دهد.  شاید این بعد از یک دوره اعتبار سنجی اولیه اتفاق بیفتد. @الون ماسک ؟

– کوین اسمیت (sppleck @) 27 مه 2021

روزی می رسد که این اتومبیل ها می توانند به تنهایی رانندگی کنند ، اما تا آن زمان نظارت بر راننده کاملاً منطقی است.

بیایید امیدوار باشیم که تسلا به زودی با دستان آزاد شروع به رانندگی کند و من به او اجازه می دهم صدای نق زدن فرمان را در یک نبض جایگزین کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=pZWR4MQBI4M

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۷
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی