موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

رئیس جمهور جین فوربس کلارک روز دوشنبه اعلام کرد که تالار مشاهیر بیس بال استعفای روبرتو آلومار را از هیئت مدیره پذیرفته است.

آلومار که در سال 2019 به عضویت هیئت مدیره انتخاب شد ، روز شنبه به دنبال اتهامات سو sexual رفتار جنسی استعفا داد.

نفر دوم از تالار مشاهیر هفته گذشته به عنوان مشاور بیس بال لیگ برتر اخراج شد و پس از تحقیق در مورد این اتهامات در لیست غیر واجد شرایط لیگ قرار گرفت.  کمیسار راب منفرد روز جمعه با اعلام خبر تیراندازی ، در بیانیه ای گفت که یکی از کارکنان صنعت بیس بال از اولی امسال خبر از حادثه ای با آلومار از سال 2014 داد.

این لیگ یک شرکت حقوقی خارج را استخدام کرده است تا تحقیق کند.  MLB گفت که جزئیات بیشتری درباره تحقیقات برای محافظت از شخصی که ظاهر شده است ، ارائه نمی دهد.

تماشا کنید |  MLB پس از اتهام سو m رفتار جنسی ، روابط خود را با Alomar قطع می کند:

مت کالن ، CBC Sports در حال شرح جزئیات پس از اخراج بیس بال لیگ برتر ، روبرتو آلومار سابق تورنتو بلو جیز و تالار مشاهیر در میان ادعاهای سو sexual رفتار جنسی است. 2:52

کلارک پس از اعلام مانفرد گفت که پلاک الومار در سالن به نمایش گذاشته خواهد شد زیرا “پیوست آن نشان دهنده قابل قبول بودن آن و چشم انداز رای دهندگان BBWAA در آن زمان است.”  Alomar در سال 2011 معرفی شد.

آلومار همچنین موقعیت خود را به عنوان دستیار ویژه با تورنتو بلو جیز از دست داد.  این باشگاه اعلام کرد در حال قطع رابطه با آلومار است ، از جمله حذف او از سطح عالی و حذف پرچم او از مرکز راجرز.

تالار مشاهیر و موزه بیس بال کانادا نیز اعلام کرد که وضعیت وی را به عنوان منصوب لغو نخواهد کرد ، اما با این وجود وی را از برگزاری مراسم بعدی در سالن منع کرده و می گوید دیگر با وی یا بنیادش ارتباط نخواهد داشت.

آلومار 12 بار در 17 ستاره در سن دیگو پدرس ، بلو جیز ، بالتیمور اوریولز ، کلیولند ، نیویورک متز ، شیکاگو وایت ساکس و آریزونا دایموندبک 12 ستاره آل استار بود.  او به عنوان یک بازیکن زمینی لغزنده شناخته می شد ، 10 دستکش طلا به دست آورد ، و همچنین به دلیل خلق و خوی خود – با شرمندگی به صورت داور جان هیرشبک تف کرد ، و در سال 1996 پنج بازی محروم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی