موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

آتلانتا – بوگدان بوگدانوویچ 27 امتیاز کسب کرد ، تری یانگ 18 امتیاز به دست آورد و تیم های آتلانتا هاوکس پنجشنبه شب با نتیجه 116 بر 93 اورلاندو مجیک را شکست دادند تا سومین پیروزی متوالی خود را کسب کنند.

کلینت کاپلا یک روز پس از کسب اولین مقام خود در پلی آف 17-2016 ، 14 امتیاز و 14 ریباند برای تیم هاوک اضافه کرد.  آتلانتا 10 بازی طولانی ترین پیروزی فعال در خانه در NBA را دارد و 18 برد از 20 مسابقه آخر خود را در State Farm Arena کسب کرده است.

با شروع شب در جایگاه چهارم کنفرانس شرقی با بقیه بازی ، هاوکس از اول مارس – وقتی نیت ماکمیلان به عنوان سرمربی موقت فعالیت کرد – به 26-11 رسید – بالاترین برد در شرق برای آن دوره.

آتلانتا در جایگاه 3 برای جان کالینز با نتیجه 81-55 پیش افتاد و در نیمه دوم مجیک هرگز به عدد 17 نرسید.  اختلاف در پرتاب های آزاد بوگدانوویچ در اواسط سوم به 30 رسید و با رسیدن به چهارم به 22 رسید.

هاوکس که در هفت بازی گذشته برای ششمین بار به پیروزی رسید ، در کوارتر چهارم به استراحت بازیکنان خود پرداخت.

آر جی همپتون با 15 امتیاز پیشروی مجیک بود.

بوگدانوویچ از زمین 9 به 12 ، 4 در 7 از 3 بود.

خانه شیرین خانه

وقتی فرماندهی لوید پیرس اخراجی را به دست گرفت ، ماکمیلان اهمیت پیروزی در خانه را کاهش داد.

ماکمیلان قبل از مسابقه گفت: “این چالش برای تیم بود که من مسئولیت این کار را به دست گرفتم که ما مجبوریم این حریف سخت را بیاوریم و در خانه بازی کنیم.”  “پسران ما موفق به انجام این کار شدند.”

مشاوره ها

سحر و جادو: اورلاندو پنج بار پشت سر هم سقوط کرد و به 21-49 سقوط کرد.  … جادو 10-24 در راه است.  … C Mo Bamba دومین بازی متوالی خود را به دلیل بیماری از دست داد.

هاوکس: بوگدانوویچ (درد استخوان راست) ، کاپلا (درد پاشنه راست) و اف دانیلو گالیناری (کمردرد) قبل از بازی مشکوک بودند.  بوگدانوویچ و کاپلا شروع کردند و گالیناری در 24 دقیقه 10 امتیاز گرفت.  … یانگ به احتمال زیاد قبل از بازی با درد از ناحیه ران راست همراه بود.  … بالاترین سطح شغلی قبلی بوگدانوویچ ، 20 امتیاز یا بیشتر ، سال گذشته با ساکرامنتو در 17 سال تعیین شده بود … کاپلا ، رهبر بازگشتی NBA ، در نیمه اول 13 هیئت مدیره داشت.

داستان ادامه دارد

دنبال می کند

سحر و جادو: جمعه به فیلادلفیا سفر کنید.

هاوکس: میزبان هوستون در روز یکشنبه.

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی