موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

دادخواست: برنده جایزه نوبل می گوید گیرندگان واکسن COVID-19 “شانسی برای زنده ماندن ندارند”

دولت بایدن در تاریخ 25 مه اعلام کرد که این کشور به نقطه عطفی رسیده است ، به طوری که 50٪ از بزرگسالان کاملاً ویروس کرونا را واکسینه کرده اند.

در اوایل ماه مه ، رئیس جمهور جو بایدن هدف 70٪ از بزرگسالان آمریکایی را تعیین کرد که حداقل یک بار تزریق واکسن را قبل از 4 ژوئیه انجام دهند ، با 160 میلیون واکسن کامل.

علی رغم گسترش موفقیت آمیز واکسن ها ، اطلاعات غلط و توطئه در شبکه های اجتماعی همچنان گسترش یافته و به تردید واکسن کمک می کند.

یک پست ویروسی در فیس بوک در 22 مه با بیش از 1000 اشتراک ادعا می کند که برنده جایزه نوبل لوک مونتاگنیر می گوید “هیچ شانس زنده ماندن” برای دریافت کنندگان واکسن ویروس کرونا وجود ندارد.

در بیانیه آمده است: “هیچ امیدی و درمانی برای کسانی که قبلاً واکسینه شده اند وجود ندارد. ما باید برای سوزاندن اجساد آماده باشیم.”

در حالی که مونتاگنیر در گذشته درباره واکسیناسیون اظهار نظر می کرد ، اظهاراتی را که پست فیس بوک به وی نسبت داده بود ، بیان نکرد.

تأیید حقایق: نه ، واکسن Oxford-AstraZeneca باعث اتصال بلوتوث بدن شما نمی شود

USA TODAY برای ارسال نظر به پوستر مراجعه کرد.

مونتانیا اظهار نکرد که همه دریافت کنندگان واکسن COVID-19 خواهند مرد

مونتاگنیر در سال 2008 همراه با دانشمند همکارش فرانسوا باره سینوس جایزه نوبل را برای کار در شناسایی ویروس HIV دریافت کرد.

Montagnier همچنین به دلیل اظهار نظرهای ضد و نقیض در مورد منشا ویروس کرونا و درگیر شدن آن در حرکات ضد واکسیناسیون شناخته شده است.

این پست فیس بوکی ادعا می کند که Montagnier می گوید همه گیرندگان ویروس کرونا “در اثر افزایش آنتی بادی می میرند.”

برخی از تغییرات پست فیس بوک ، مانند این پست ، شامل یک کلیپ دو دقیقه ای از مصاحبه Montagnier درباره واکسن ها و ویروس های کرونا می باشد.

این ویدئو بیان نمی کند که Montagnier اظهاراتی را که در پست فیس بوک به او نسبت داده شده بیان می کند ، اما او ادعا می کند که واکسن ها باعث بهبودی آنتی بادی می شوند – یا بیماری بدتر از قبل.

داستان ادامه دارد

در ابتدا ، دانشمندان در مورد وابستگی آنتی بادی ها به تولید واکسن نگران بودند ، اما هیچ موردی در طول آزمایشات بالینی یا انتشار به مردم مشاهده نشد.

تأیید حقایق: ریز تراشه پزشکی ساخته شده توسط دانشگاه کلمبیا هیچ ارتباطی با واکسن ها ندارد

علاوه بر این ، هیچ مدرکی دال بر اینکه گفته های منتنیه در پست فیس بوک به وی منتسب شده باشد ، وجود ندارد.

رتبه بندی ما: غلط است

ما اظهارات FALSE را که Montagnier ، برنده جایزه نوبل ، گفت که “برای کسانی که قبلاً واکسینه شده اند هیچ امیدی و درمانی وجود ندارد” نادرست می دانیم ، زیرا این تحقیق ما را تأیید نمی کند.  مونتاگنیر قبلاً در مورد واکسیناسیون انبوه و وابستگی به آنتی بادی ابراز نگرانی کرده بود ، اما هیچ مدرکی مبنی بر مرگ همه دریافت کنندگان واکسن وجود ندارد.

منابع بررسی واقعیت ما:

NPR ، 25 مه ، نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده اکنون کاملاً علیه COVID-19 واکسینه شده اند

کاخ سفید ، 4 مه ، واقعیت ها: رئیس جمهور بایدن تا 4 جولای هدف خود را برای تجویز حداقل یک واکسن علیه 70٪ از جمعیت بزرگسال ایالات متحده اعلام خواهد کرد

ایالات متحده آمریکا امروز ، 21 آوریل ، آمریکا با واکسن COVID-19 که به طور گسترده در دسترس کسانی است که آن را می پسندند ، به نقطه عطفی می رسد ، اما تردید هنوز سایه ای ایجاد می کند

جایزه نوبل ، موجود در تاریخ 26 مه ، لوک مونتنیه حقایق

کانکس ، 22 آوریل 2020 ، برنده جایزه نوبل فرانسه: “Covid-19 ساخته شده در آزمایشگاه”

فوربس ، 27 مه 2012 ، برنده جایزه نوبل به جمعیت علیه واکسیناسیون در “اوتیسم 1” پیوست

پزشکی ترجمه علمی ، 12 فوریه ، آنتی بادی ویروس کرونا و بهبود وابسته به واکسن

رویترز ، 26 مه ، بررسی واقعیت – هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد واکسن COVID-19 باعث مرگ افراد می شود و باعث افزایش وابسته به آنتی بادی می شود ، شواهد موجود خلاف این را نشان می دهد

ممنون که از روزنامه نگاری ما حمایت کردید  می توانید در اینجا در نسخه چاپی ، برنامه بدون تبلیغات یا نسخه الکترونیکی روزنامه مشترک شوید.

کارهای حقیقت یاب ما تا حدی با کمک مالی فیس بوک پشتیبانی می شود.

این مقاله در اصل امروز در ایالات متحده آمریکا منتشر شد: حقیقت یابی: ادعای دروغین واکسن های منتسب به برنده نوبل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۸
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی