موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

OTTAWA – COVID-19 در خسارات Canada Post در سال گذشته نقش داشت زیرا تاج 779 میلیون دلار قبل از مالیات ضرر کرد ، پنج برابر افزایش نسبت به سال 2019 ، علی رغم مواجه شدن با حجم رکورد بسته.

هزینه های مربوط به COVID ، 292 میلیون دلار برآورد شده است که عمدتا از مرخصی ویژه برای کارمندان پر خطر ، کسانی که مراقبت از کودک و بزرگسالان را افزایش می دهند و اضافه کاری را افزایش می دهند ، و تأثیر بسته های بزرگتر است.

کانادا پست می گوید درآمد معاملات پستی 230 میلیون دلار کاهش یافته و درآمد بازاریابی مستقیم 257 میلیون دلار در مقایسه با 2019 کاهش یافته است زیرا پیام رسانها با هدف بازاریابانی که گزینه های دیجیتال را هدف قرار داده اند ، لغو یا به تأخیر افتاده است.

تأثیر خالص COVID با در نظر گرفتن افزایش 25 درصدی درآمد بسته به 699 میلیون دلار ، 194 میلیون دلار است.  حدود دو سوم این افزایش به دلیل COVID-19 است ، زیرا حجم کل 21٪ افزایش یافته و به 69 میلیون واحد رسیده است.

کانادا پست می گوید شلوغ ترین روز برای تحویل بسته 21 دسامبر بود که 2.4 میلیون محموله پردازش شد و 181 روز متوالی را تجربه کرد تا حداقل یک میلیون بسته را تحویل دهد زیرا بیشتر کانادایی ها خرید آنلاین می کنند.

در کاهش نامه های پستی سنتی تسریع شده است ، زیرا حجم نامه ها ، حساب ها و بیانیه ها 10.5 درصد کاهش یافته و به 286 میلیون رسیده است ، در حالی که درآمد 8.9 درصد کاهش یافته است.  پیش بینی می شود حدود 146 میلیون دلار از کاهش 230 میلیون دلاری به همه گیری مرتبط باشد.

گروه شرکت های Canada Post ، که شامل Canada Post ، Purolator ، SCI Group Inc و Innovapost Inc است ، 626 میلیون دلار قبل از مالیات ضرر کردند ، در حالی که زیان 23 میلیون دلار در سال 2019 بود.

بخش Purolator 176 میلیون دلار درآمد کسب کرد که 15.4 درصد بیشتر از 152 میلیون دلار بود.

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در تاریخ 30 آوریل 2021 منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی