موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

تورنتو رپتورز که عمدتاً به دلیل عملکرد فوق العاده Kyle Lowry و Pascal Siakam در روز یکشنبه ، موفق شد با پیروزی مقابل لس آنجلس لیکرز به پیروزی برسد و امیدهای کوچک خود را در مسابقات زنده نگه دارد.

تورنتو اکنون 2.5 مقام با واشنگتن ویزاردز فاصله دارد تا مقام دهم کنفرانس شرقی را بدست آورد و هفت بازی دیگر باقی مانده است که البته چندان مسیر خوبی نیست ، اما هنوز هم این احتمال وجود دارد ، خصوصاً به دلیل اینکه تورنتو و واشنگتن باید در این هفته با یکدیگر بازی کنند.

و علی رغم تمام توجهاتی که به تورنتو و واشنگتن شده است ، شیکاگو بولز نیز در سه بازی پشت سر جادوگران فاصله قابل توجهی دارد.

بنابراین نیازی به گفتن نیست که این هفته مهمی برای سرنوشت این دانه شماره 10 مورد جستجو در شرق است.

در اینجا نگاهی گذرا به وضعیت هر تیمی که در این هفته بزرگ قرار دارد ، است.

تورنتو رپتورز

رکورد فعلی: 27-38بازی های باقی مانده: 7برنامه برای این هفته: در LAC ، علیه WAS ، علیه MEM

چیزی که به نظر یک سفر فاجعه بار برای کنفرانس غربی برای رپتورها بود ، به دلیل پیروزی بزرگ یکشنبه مقابل لیکرز تا حدودی برای آنها رقم خورد و اکنون آنها این فرصت را خواهند داشت که روز سه شنبه سفر خود را مقابل لس آنجلس کلیپرز به پایان برسانند ، اکنون خود به مشکل خورده اند که آنها سه بار پشت سر هم از دست داده اند.

پیروزی مقابل کلیپرز برای رپتورز بسیار بزرگ خواهد بود ، زیرا درگیری روز پنجشنبه خود با ویزاردز را در بهترین موقعیت ممکن در آن زمان قرار می دهد.  بدیهی است که شکست دادن واشنگتن به معنای اختراع یک بازی کامل برای آنها خواهد بود ، بنابراین هرچه رپتورها قبل از رویارویی با جادوگران کار بیشتری انجام دهند ، بهتر است.

گاو نر شیکاگو

رکورد فعلی: 26-38بازی های باقی مانده: 8برنامه برای این هفته: در برابر PHI ، در CHA ، در برابر BOS ، در DET

گاو نر در معرض آسیب جدی قرار دارند زیرا برای ادامه فصل خود جادوگران را نمی بینند و باید کاملاً به واشنگتن اعتماد کنند تا آنها را متزلزل کند تا زمانی که بتوانند وارد مسابقات داغ شوند تا در صورت حضور در مسابقات ، فصل را به پایان برسانند. .

این یک سناریوی کابوس برای شیکاگو است ، زیرا آنها ثابت نکرده اند که برای ادامه هر سری به اندازه کافی خوب هستند ، زیرا آنها مهلت معاملاتی بزرگی را برای نیکولا ووچویچ تعیین کرده اند ، و همچنین به جادوگران اعتماد ندارند – برندگان 12 بازی از 15 بازی اخیر او – او ناگهان از روی صخره ای سقوط خواهد کرد.

هنوز از نظر فنی برای گاوها امکان پذیر است ، اما به نظر می رسد شانس آنها حتی از Raptors در حال حاضر کمتر است.

مشاوران واشنگتن

رکورد فعلی: 29-35بازی های باقی مانده: 8برنامه برای این هفته: در برابر.  IN ، این میل ، این TOR ، این IND

ویزاردز از نظر تئوریک می تواند این هفته یک مکان را برای بازی به پایان برساند و به نظر می رسد با انجام چندین مسابقه بزرگ که می تواند به نفع آنها در جدول رده بندی باشد ، برای انجام این کار آماده است.

ظاهراً یک بازی رپتورز در روز پنجشنبه برگزار می شود که تا آنجا که می تواند برای تورنتو کم کند نتیجه را کاهش دهد ، از دید واشنگتن این بازی می تواند آخرین میخ در تابوت باشد که رپتورها باید برای همیشه از آن آرام بگیرند.

علاوه بر این ، جادوگران در این هفته – دوشنبه و شنبه – یک جفت بازی در برابر ایندیانا پیسرز انجام می دهند.  این دو بازی مهم برای آنها است ، زیرا در حال حاضر فقط 1.5 بازی از ایندیانا برای شماره 9 در شرق است.

چند برد در این هفته برابر پیسرها احتمالاً به این معنی است که واشنگتن شماره 9 را برای خود می گیرد و به آنها بالش مورد نیاز برای تأمین محل بازی خود را می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۴
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی