موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

اتلتیکو مادرید در اولین قهرمانی خود در لالیگا در فصل 14-2013 قرار دارد.  و این می تواند امشب رخ دهد اگر آنها مقابل اوساسونا واندا متروپولیتانو و جوانان شهر و رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی به اتلتیک بیلبائو برنده شوند.  (اخبار بیشتر فوتبال)

این یک چشم انداز هیجان انگیز برای هر دو ورزشکار و اروگوئه ای معروف است که مدیر دیگو سیمئونه گفت آنها به یک دلیل واضح وارد منطقه “لوئیس سوارز” می شوند.  سوارز با وجود تمام تجربه و طلاق شدید خود در بارسلونا ، مصمم است ثابت کند که اشتباه می کنند.

بخوانید: آخرین روز آخر لالیگا – پخش مستقیم

تمرکز مطمئناً روی سوارز است که بعد از فصل 20-2020 بارسلونا را ترک کرد.  سرمربی سابق لیورپول اکنون با رنگ های مختلف آماده یک جام دیگر است.  بله ، آرزوی موفقیت پس از انتقال به پایتخت توسط کسانی که آن را وضعیت زوال اعلام کردند ، دامن زد.  و به احتمال زیاد او آخرین بار خواهد خندید.

همچنین بخوانید: بارسلونا مقابل سلتا ویگو – پخش جریانی مستقیم

ورزشکاران برای شکست دادن اوساسونا که 8 بازی از 10 بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل لوس روژیبلانکوس را از دست داده است ، علاقه های زیادی دارند.  و این چشم انداز انگیزه بیشتری به ورزشکاران می بخشد ، زیرا فصل لالیگا وارد آخرین بازی خود می شود.  آنها در آخرین روز با برتری دو امتیازی رئال در بالای جدول امتیازات لالیگا بازی می کنند.  همه آنها برای پیروزی نیاز دارند.

همچنین بخوانید: Athletic Bilbao vs Real Madrid – جریان مستقیم

اگر آنها در بازی برابر جگوبا آراستاته ادعای سه امتیاز کنند و لوس بلانکوس در بازی ای که همزمان شروع می شود نتواند اتلتیک بیلبائو را شکست دهد ، اتلتیکو با بازی باقیمانده قهرمان می شود.

برای اوساسونا ، پیروزی در برابر علاقه مندی های عنوان ، روحیه بسیار بزرگی را به همراه خواهد داشت ، حتی اگر آنها در رزرو کرسی اروپا موفق نشوند.  آنها با 44 امتیاز و در جایگاه یازدهم وارد مسابقه می شوند.

جزئیات مسابقه و برنامه تلویزیونی

تطابق دارد: بازی لالیگا بین اتلتیکو مادرید و اوساسوناتاریخ: 16 مه (یکشنبه) 2021زمان: 22:00 IST / به وقت محلی – 18:30محل: ورزشگاه واندا متروپولیتانو ، مادرید ، اسپانیا

کانال تلویزیون: در هند موجود نیستپخش زنده بصورت آنلاین: تماشای فیس بوک

احتمالاً XI

اتلتیکو مادرید: ابر؛  ساویچ ، خیمنز ، هرموسو ؛  تریپیر ، یورنته ، کوکه ، سائول ، کاراسکو  کره ، سوارز.

اوساسونا: هررا؛  رونکالیا ، دی. گارسیا ، هرناندز ، کروز ؛  بارها ، تورو ، مونکایولا ، آر. گارسیا ؛  برجها  بودیمیر

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی