موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

موجونیوز-منبع خبری آنلاین

یکی از بهتری منابع خبی و تحلیل سیاست و اقتصاد

 

لندن – رگولاتورهای اتحادیه اروپا اپل را به نقض قوانین ضد انحصاری اتحادیه اروپا متهم می کنند و ادعا می کنند که این شرکت رقابت را برای پخش موسیقی از طریق قوانین فروشگاه App خود مخدوش می کند.

کمیته اجرایی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت که مخالف روشی است که اپل قوانین موجود در App Store خود را برای سرویس های پخش موسیقی که با سرویس Apple Music خود رقابت می کند ، اعمال می کند و می گوید در نهایت هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان است و انتخاب آنها را محدود می کند.

یکی از اصلی ترین نگرانی های اتحادیه اروپا ، عملکرد اپل در مورد مجبور کردن توسعه دهندگان محتوای دیجیتال به استفاده از سیستم پرداخت داخلی آن است که 30٪ حق کمیسیون را برای همه اشتراک ها دریافت می کند.

تحقیقات اتحادیه اروپا و به دنبال شکایت سرویس محبوب پخش موسیقی Spotify نشان داد که هزینه ها در نهایت به مصرف کنندگان تعلق می گرفت.

نگرانی دوم این است که اپل اجازه نمی دهد توسعه دهندگان در مورد روش های ارزان تر پرداخت به مصرف کنندگان بگویند.

مارگرت وستاگر ، نماینده کمیسیون رقابت در اتحادیه اروپا ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “یافته های اولیه ما این است که اپل دروازه بان کاربران آیفون و آیپد از طریق فروشگاه App است.” جریان ، اپل مصرف کنندگان را از انتخاب ارزان تر جریان موسیقی محروم کرده و رقابت را مخدوش می کند.

اپل بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

طبق قانون رقابت اتحادیه اروپا ، شرکت ها می توانند درصدی از درآمد سالانه خود را به دلیل تخلفات جریمه کنند ، که در مورد اپل می تواند به میلیاردها یورو منجر شود.

نتیجه گیری اولیه ما: @ سیب مغایر قانون رقابت اتحادیه اروپا است. AppleMusic با سایر سرویس های پخش موسیقی رقابت کنید.  ولی @ سیب هزینه های کمیسیون بالایی را برای رقبا در App Store دریافت می کند و آنها را از اطلاع رسانی در مورد گزینه های اشتراک دیگر منع می کند.  مصرف کنندگان ضرر می کنند.

– Margrethe Vestager (vestager) 30 آوریل 2021

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
محمد قاسسسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی